A netes vásárlásainkat már mobilunk segítségével is kifizethetjük az iziSHOP új alkalmazásával, amely az internetes bankkártyás fizetést nemcsak leegyszerűsíti, de a személyes mobiltelefon használatával a vásárlói bizalmat is fokozza.
Manapság egyre több internetes áruházban lehet online, bankkártyával fizetni, amelynek kapcsán kiemelt figyelmet kell fordítani vásárlói bizalom és a fizetés biztonságának megteremtésére. A Hedz Kft. iziShop mobil rendszere új alternatívát nyújt az internetes vásárlások fizetésének elvégzéséhez. Az iziSHOP új, webes fizetési szolgáltatása saját mobilunkat hívja segítségül a vásárlás végrehajtásához. Az új fizetési mód - amelyhez a mobilunkon mindössze két rövid kódot kell megadni - egyszerűvé teszi a hagyományos online bankkártyás fizetés folyamatát, és a biztonságos csatornának köszönhetően egyben segít erősíteni a vásárlói bizalmat is.
Az iziSHOP webes fizetés folyamata egyszerű: miután teleraktuk virtuális bevásárlókocsinkat a webáruház termékeivel, fizetéshez az áruház weboldalán elhelyezett iziSHOP logóra kattintunk, amellyel egy 4-jegyű tranzakciós azonosítót kapunk. Elindítjuk mobilunkon a - már egyszer telepített - iziSHOP Java alkalmazását, majd ennek Webes fizetés menüjében megadjuk az imént kapott tranzakciós azonosítót. Válaszul mobilunk rögtön megjeleníti a webes vásárlásunk főbb adatait, köztük az áruház nevét és a fizetendő összeget. A fizetéshez elegendő az iziSHOP PIN kódunkat megadni, amely a korábban mobilunkon titkosított formában eltárolt kártyaadatainkat küldi meg a banki rendszernek a fizetéshez. Pár másodpercen belül megtörténik a kártyaengedélyeztetés és a vásárlás ellenértékének bankkártyáról történő terhelése. A fizetés sikerességéről a webáruház is nyomban tudomást szerez az iziSHOP központtól, amit azonnal jelez a vásárló számára a weboldalon. A vásárlás elektronikus bizonylata az ügyfél mobiljára kerül kiküldésre, ahol külön számla is igényelhető.
Csupán hazánkban több ezer kisebb-nagyobb webáruház üzemel, amelyeknek túlnyomó többsége postai utánvétellel szedi be vásárlóitól az áruk ellenértékét. Ez nemcsak jelentős kintlévőség-kezelést igényel számukra, de komoly kockázati tényezőt is jelenthet, ha a vásárló eláll a megrendeléstől. Az iziSHOP új online fizetési alkalmazása így e több ezer kis és közepes webáruház számára is vonzó alternatíva lehet. A iziSHOP fejlesztői külön figyelmet fordítottak az új webes fizetés könnyű intergálhatóságára, amely a legkisebb web shop-ok számára sem jelenthet már technikai kihívást.
Ha a vásárló először találkozik az iziSHOP-pal, az alkalmazás az izishop kódszó 06 70 70 60 500 alapdíjas számra küldött SMS indításával 2-3 perc alatt letölthető és telepíthető a mobilra, majd azonnal vásárlásra is használható. A fizetés lebonyolításához - az online fizetésnél is alkalmazott metódus szerint - a kártyaadatok megadása szükséges, amelyek az iziSHOP esetében biztonságosan el is menthetők saját mobilunkon, így fizetéskor elegendő ezek helyett csupán egy egyszerű iziSHOP PIN kódot használni. A fizetés során a bankkártyaadatok biztonságát az iziSHOP banki szolgáltatója, a CIB Bank szavatolja.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A már több mint másfél éve műküdő és egyre népszerűbb iziSHOP szolgáltatásával jelenleg bármilyen autópályamatricát, parkolási díjat, koncertbelépőt, utasbiztosítást és éttermi számlát is lehet fizetni, mindenféle kényelmi és SMS díjtól mentesen. A most bevezetendő webes fizetés mellett hamarosan lehetőség nyílik különféle közlekedési menetjegyek és bérletek vásárlására is. A külföldiek által is használható, Európában egyedülálló szolgáltatás dinamikusan gyarapodó alkalmazásai a magyar mellett jelenleg angol és német nyelven is elérhetők (bővebben: www.izishop.hu, wap.izishop.hu).
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








