A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
A világ leggazdagabb magyar származású milliárdosát, a Palm Beachen élő Péterffy Tamást bántja, hogy Magyarországon nincs meg az a vállalkozószellem, ami Amerikában. Legújabb projektjében a magyar vállalkozásokat támogatja, de legutóbbi tervéről, miszerint bankot alapít Magyarországon, már letett - számol be a Forbes.
Tavasszal jelentette be az üzletember, hogy bankot alapít Magyarországon, a négymilliárd forintos alaptőkéjű Interactive Bankot márciusban be is jegyezték. „A bankterv megváltozott – fogalmazott most a milliárdos. – Rájöttünk arra, hogy Magyarország nagyon sajátságos körülmények között van. A magyar törvények alapján nem lehet úgy ellátni az európai ügyfeleket, hogy versenyképesek legyünk egész Európában. A bankügynek most vége van.”
Péterffy Tamás, az Interactive Brokers alapítója. A brókercég Európában 750 ezer, Magyarországon 13 700 ügyféllel rendelkezik.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








