Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Thaiföldön, Ázsia országai közül elsőként, kimutatták a majomhimlő új vírusvariánsát, a Klade 1b-t.
c, aki augusztus 14-én érkezett Bangkokba Afrikából. A beteg kórházi kezelése alatt a laboreredmények megerősítették a vírus új változatának jelenlétét. A thaiföldi hatóságok értesítették az Egészségügyi Világszervezetet (WHO), és a férfit karanténban tartják, miközben 43 vele kapcsolatba került személyt is megfigyelnek, bár náluk eddig nem mutatkoztak tünetek.
Thaiföld szigorúbb intézkedéseket vezetett be: a 42 kockázatosnak ítélt országból érkezőknek regisztrálniuk kell, és érkezéskor tesztelésen kell átesniük. A WHO augusztus 14-én nemzetközi egészségügyi veszélyhelyzetet hirdetett a Klade 1b terjedése miatt, mivel a szakértők szerint ez a variáns fertőzőbb és súlyosabb megbetegedéseket okozhat. Európában eddig egy esetet jelentettek, Svédországban.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








