Mit jelent a Moody's friss ítélete: kijut végre a gödörből a magyar gazdaság?
A Moody's Investors Service megerősítette Magyarország Baa2 adósbesorolását, de fenntartotta a negatív kilátást.
A Moody's Investors Service megerősítette Magyarország Baa2 adósbesorolását, de fenntartotta a negatív kilátást.
A World Happiness Report legfrissebb kiadása szerint Magyarország a 69. helyen áll a világ legboldogabb országainak rangsorában.
Euróban kifejezve, Magyarországon a 3. legkisebbek a medián bruttó bérek, igaz, ha kereseteket a tagállamokban tapasztalható árszínvonal függvényében tekintjük, akkor hazánkban valamivel jobb a helyzet, úgy már csak a 6. legrosszabb helyen állunk. De az EU leggazdagabbjai még így is háromszor, az osztrákok pedig 2-szer annyit visznek haza havonta. Ezzel együtt, 12 év távlatában a magyar havi medián bruttó bérek majd 60 százalékkal ugyan nőttek, de ez csupán a 10. legnagyobb volt az EU-ban, a máltai csoda például 3,5-szer nagyobbat robbant.
Ez elmúlt években jelentősen emelkedtek a lakásárak Magyarországon.
Ez a játszma csak fenntartja a hamis magyar mítoszt. Ideje megszabadulni a kényszerképzettől, hogy Magyarország azért szorult be az alacsony-közepes jövedelmi csapdába, mert a multinacionális vállalatok az alacsony hozzáadott értéket képviselő, termelési fázisokat hozzák hazánkba - vagyis mert összeszerelő üzemmé váltunk. Ez így ugyanis nem igaz.
Volt, ahol sikerült a küzdelem.
Szép eredmény.
A siker alapja: rugalmas és skálázható technológia.
Komplex kihívásokra komplex megoldások.
Nehéz kitörési pontot találni.
Top 20-as listán a kedvenc, külföldről behozott second hand modellek.
Viszont a legnépszerűbb sportautót nem a Mercedes, a BMW, vagy a Porsche adta.
Tényleg nyakunkon a hiperinfláció?
Lehet-e kék a zöld? Klímabarát kötvények a vízgazdálkodásban.
Elárulta az ALDI, mely magyar áruk jutnak el a külföldi üzletekbe.
A hazai orvos-, és egészségtudományi egyetemek mindegyike jelentősen, több mint 50 hellyel javította pozícióját a felsőoktatási intézmények tekintélyes szakterületi rangsorán - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).
A vásárlók kegyeiért is megállás nélkül folyik a harc.
100 milliós Ferrari, 60 milliós Bentley és elektromos luxus.
Nagy vesztesek, nagy nyertesek.
2021-ben már jöhet a felpattanás!?