Gablini Gábor: Csalókák a statisztikák, a magyar autópiac nem teljesített olyan jól 2025-ben, mint a mit a számok mutatnak.
Az egy évvel korábbi majdnem felére, 30 ezer 688-ra, 2022 augusztus óta a legalacsonyabb szintre csökkent februárban a Kínában gyártott Tesla-autók értékesítése a kínai piacon és külföldön - közölte a kínai személyautó szövetség (China Passenger Car Association - CPCA).
A szervezet szerint az idei első két hónapban eladott 93 ezer 926, Kínában gyártott Model 3 és Model Y, 28,7 százalékkal kevesebb a tavalyi azonos időszakhoz képest. Az idei első kéthavi értékesítési adatot torzítja, hogy a holdújév egyheti (január 28.-február 4.) ünneplésének időpontja tavaly teljes egészében februárra esett, ráadásul a Model Y gyártását idén részben felfüggesztették egy modellfrissítés miatt. A Tesla Sanghajban gyártja a Model 3 szedánt és a Model Y crossovert.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








