A Nissan Motor jelentős, 14,5%-os csökkentéssel módosította éves működési nyereség-előrejelzését.
Lassult a használtautó-átírások növekedése az idei az első félévben, ami arra utal, hogy kezd telítődni a magyarországi használtautó-piac - ismerteti a DasWeltAuto közleményében.
A Datahouse adatai alapján közölték, az idén januártól június végéig 332 562 használt autó cserélt gazdát, ami 11,5 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest. Ugyanakkor tavaly a növekedési ütem még 26,5 százalékos volt. A piac csúcsa 2005-ben volt, amikor 639 104 gépkocsit írtak át Magyarországon.
Az autócserék 31 százaléka alsó-középkategóriás, 25,8 százaléka kis- és 15,5 százaléka felső-középkategóriás autó volt. A márkák rangsorában ezúttal is az Opel végzett az élen 45 742 autóval, a második legnépszerűbb a Suzuki (34 099 darab), a harmadik a Volkswagen (32 347 darab) volt. Az átírt kocsik 76 százalékának kora meghaladta a 10 évet, 5 évnél fiatalabb mindössze 11,9 százalékuk volt.
Akár használt, akár új, vásárlás előtt érdemes alaposan körbenézni a piacon. A tesztvezetések mellett erre kiválóan alkalmasak a különböző bemutatók, közönségtalálkozók. A Volkswagen például idén szeptember 23-án rendezi meg hatodik márkatalálkozóját. A Hungaroringen tartott eseményen a különböző típusok idén is külön szekcióban kapnak majd helyet. A korábban megszokott programok mellett több újdonsággal készülnek a szervezők: új programmal jön például a Volkswagen Driving Experience csapata is, akik a nap során többször látványos műsorral szórakoztatják a közönséget. A legszerencsésebb résztvevő pedig egy VI-os Golffal mehet haza.
Frank György, a DasWeltAuto márkaigazgatója arra hívta fel a figyelmet, hogy a nagy forgalom dacára a járműpark nem frissül, a járművek átlagéletkora folyamatosan kúszik felfelé, már a tizennégy évet súrolja. Ez beárnyékolja a pozitív trendet, hogy a használt gépkocsik iránt a kereslet a lassulás ellenére óriási, az idén akár rekord is születhet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.