A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
2,5 milliárd forint értékben szerezhet be elektromos autókat a magyar állam a következő két évben, ezzel is segítve az elektromos autók hazai terjedését - írja ma reggel a Népszava.
Volkswagen e-Golffal, Mercedes-Benz B-osztályos járművel, Nissan Leaf Visia 30kW autóval, továbbá szintén Nissan típusú egyterű járművekkel és kishaszongépjárművekkel bővülhet a következő években az állami autóflotta.
A közbeszerzési keretösszeg 2,5 milliárd forint, ennek terhéig katalógusszerűen rendelhetnek mostantól költségvetési intézmények a nyertes elektromos autótípusokból. A Népszava számítása szerint összesen 260 elektroos állami autó kerülhet az elkövetkezendő időszakban az utakra, mely jelentős hányadát adhatja majd a hazai elektromos autóflottának.
Kormányzati célnak említi a lap az elektromos autók hazai eleterjesztését.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








