A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti árait, ezúttal 600 további termékre vezettek be árstopot.
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is úgy döntött, folytatja a tömeges akciózást, az áruházlánc az eddigiekhez képest ugyanis újabb több mint 900, gyakran keresett márkatermék árát tartja alacsonyan, valamint további 600-nál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek.
„Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szabályozásoktól függetlenül előre tervezhető, olcsó bevásárlási lehetőséget kínáljunk vásárlóinknak. Most szeptembertől újabb 600 fogyasztási cikk árába fektetünk be." – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.
Az üzletlánc szeptember 12-től kezdődően újabb több mint 900 árucikket von be az Árgarancia programba, a leggyakrabban keresett márkatermékkel bővítve az eddig túlnyomórészt sajátmárkás termékekből álló kedvezményes árú választékát. Olyan nagy márkák kaphatók így alacsony áron, mint a Milka, a Haribo, a Nivea, a Törley, a Heineken, a Coca-Cola, a Pick, a Herz, a Chio vagy az Ariel. Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús is garantáltan olcsón lesznek kaphatók.
Mindezen felül a bolt további több mint 600 állateledel és tartós élelmiszer árát csökkenti tartósan szeptember 12-től a korábbi, háztartási és szépségápolási termékekre vonatkozó árcsökkentő kampány kedvező fogadtatását látva. Az érintett árucikkek között találhatók konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek és alapok, tészta, rizs, valamint a speciális, illetve egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő (pl. vegán, cukor- és gluténmentes) termékek. A vásárlóknak így nem kell csupán az ár miatt lemondaniuk olyan élelmiszerekről, mint a Pedigree és Friskies kutya-, illetve Felix és Whiskas macskaeledelek, a Maggi kockák, a Knorr levesporok és szószok, a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták, a Kellogg’s gabonapelyhek, a Hellmann’s szószok, a Nutella mogyorókrém vagy az Abonett szeletek, az Alpro növényi italok, a Cerbona müzliszeletek, valamint a Gullon kekszek.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








