A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Teszten az Aldi, Praktiker, Decathlon filléres zsebkései: érdemes megvenni az áruházi bicskákat?
Néhány ezer forintba kerülő, áruházakban beszerezhető késeket tesztelt a Pénzcentrum videoblogja, a CashTag a legfrissebb adásában. Simon János, a Magyar Késes Közösség alapítója nem is kímélte az egyes modelleket, megtudhattuk még azt is, hogy aki a természetben használná, annak mire kell figyelnie a vásárláskor.
Egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban is a túrázás, vadkempingezés, vagy akár csak annak a kipróbálása, hogy vajon bírná-e a jórészt városi, mondhatni jóval kényelmesebb életmódhoz szokott ember azt, ha egy vagy akár több éjszakát a vadonban kell töltenie. Ehhez a tevékenységhez viszont egészen biztosan szüksége lesz többféle késre, hiszen nyársat faragni, fát vágni de akár még a tüzet begyújtani is használhatjuk ezeket.
Videoblogunk, a CashTag Simon Jánost, a Magyar Késes Közösség alapítóját, elismert szakértőt kérte meg arra, hogy tesztelje a diszkontok, illetve nagyobb sport- és barkácsáruházak saját márkás bicskáit, amelyek jóval olcsóbbak a profi késeknél. Joggal merülhet fel ezekkel a filléres darabokkal kapcsolatban a kérdés, vajon alkalmasak-e a túlélőknek a vadonban vagy hamar elvéreznek egy éles bevetésen. Lássuk a szakmai ítéletet.
A késes szentháromság
A teszten az Aldi három saját márkás kése, a Decathlon, valamint a Praktiker termékei kerültek sorra. Simon János az egyik kést tesztelve elmondta, ő maga mivel szeret jobban dolgozni.
Nem annyira kedvelem a kisebb késeket, szerintem minél kisebb a kés, annál jobban kell figyelni arra, hogyan dolgozunk vele
- mondta Simon János.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A szakértő a CashTagben azt is elmondta, hogy hazánkban kimondottan fejlett a kések iránt rajongó kultúrkör, és ismertette a "késes szentháromságot" is.
Elképesztő bicskás kultúrája van Magyarországnak, remek szakemberekkel, kifinomult kézműves-technológiákkal. Olyan modellek vannak, amikről el sem hinné az ember, hogy kézzel készültek, pedig bizony így van. A szentháromság pedig a következő: felelősségteljes gondolkodás, felelősségteljes késtartás, illetve felelősségteljes késhasználat. A kést vesz, legyen az bármekkora, az hatalmas felelősséget vállal, és erről számot is kell adnia
- zárta gondolatait a CashTag friss epizódjában Simon János, a Magyar Késes Közösség alapítója. Simon Jánosnak egyébként kimondottan pozitív volt a konkluzíója a filléres vadászkésekkel kapcsolatban: mint fogalmazott, ár-érték arányban kifejezetten jó választás lehet egy ilyen olcsónn, ún. belépő kés.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








