Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
A Lidl Magyarország ismét 70 termék fogyasztói árát csökkentette, köztük számos, a magyar vásárlók számára olyan fontos pékáru termékekét, mint a félbarna kenyér, a fehér kenyér vagy a méltán népszerű fahéjas tekercs. A pékáruk mellett a baromfi rudacskák ára is jelentős mértékben csökkent.
Január eleje óta folyamatosan csökkenti a Lidl Magyarország a fogyasztói árakat - közölték. Ezidáig több mint 300 termék árát mérsékelte a vállalat, melyek között helyet kaptak a különféle tej-és tejtermékek, így például a sajtok és a vajak, a száraztészták, a rizs, de számos egyéb élelmiszerért kevesebbet kell már fizetni a tavalyihoz képest.
„Vállalatunk arra törekszik, hogy vásárlóink a lehető legjobb áron tudják megvásárolni a termékeket akár kisebb, akár nagyobb bevásárlásról van szó. Ennek érdekében január óta folyamatosan csökkentjük az árakat, március 13-tól pedig újabb, 70 terméket érintő árcsökkentéssel szeretnénk támogatni a magyar embereket. Ezek közül 17 különféle pékáru ára mérséklődött, így például az 1 kg-os félbarna kenyér ára újra 700 Ft alá csökkent, azaz 50 forinttal olcsóbban 695 Ft-ért vásárolható meg. Az 1 kg-os szeletelt fehér kenyér ára szintén 50 forinttal lett olcsóbb, vagyis 899 forintra mérséklődött, de a sajttal szórt nosztalgia kifli ára is 20 forinttal csökkent, míg a fahéjas tekercs 10%-kal lett olcsóbb. Jelentős mértékben, 20%-kal csökkent az 1 kg-os kiszerelésben elérhető baromfi rudacska ára is, amit mostantól 949 forintért vehetnek meg a vásárlók.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc kínálatában elérhető tartósan árcsökkentett termékek között szerepelnek olyan termékek is, mint például a szendvicsfeltét, aminek 11 százalékkal mérséklődött az ára, vagy a gyorsfagyasztott csirkemáj (500g), ami 499 forintos áron érhető el, vagyis 16%-kal kell érte kevesebbet fizetni. Jelentős mértékben, 29%-kal csökkent a nassolni vágyók körében népszerű Alesto kaliforniai dióbél ára is, ami az eddigi 1699 forint helyett 1199 forintért szerezhető be.
Az áruházlánc a minőségi és kedvező árú termékkínálat mellett számos egyéb módon igyekszik vásárlóit támogatni abban, hogy minél több maradjon a családi kasszában. A hetente változó akciók mellett a vásárlók további kedvezményeket érvényesíthetnek, ha minden vásárlás alkalmával használják a Lidl Plus applikációt. Az applikációban hetente további 10-12 akciós árucikket jelentő kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, valamint a kaparós nyereménykártyákkal és a Kupon Plusszal további kedvezményekhez – mint például ajándék termékek vagy extra számlavégi kedvezmény – juthatnak.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








