A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
A gasztroajándékok új reneszánszát hozhatja el a rekordmagas élelmiszerinfláció. Egyrészt mivel minden drágult, még mindig olcsóbb otthon nagyobb mennyiségben sütni-főzni valamit, majd azt szétosztani a családban, másrészt mivel az élelmiszer igazi kincs lett. Nem kell több ezer forintos csokikra, lekvárokra és más, horroráron kapható kézműves élelmiszerekre költeni, hiszen a gasztroajándékok tényleg fillérekből elkészíthetők. A HelloVidék kipróbált receptjei olyan egyszerűek, hogy bárki elkészítheti azokat, akár gyerekekkel is.
Mind közül karácsony a legdrágább ünnepünk, a karácsonyfa árak és a karácsonyfa díszítése évről évre jelentősebb költségekbe hajszolják a magyar családokat, nem beszélve a tökéletes karácsonyi menüsor borsos áráról. Az ajándékok árának kigazdálkodása így sok családban jelenthet terhet.
Itt jönnek a képbe a karácsonyi gasztroajándékok, amelyekkel megörvendeztethetjük szeretteinket. Nézzük, melyek a legnépszerűbb karácsonyi gasztroajándék ötletek 2022-ben, hogyan kell őket elkészíteni! A lap a kandírozott narancshéjtől kezdve a sütőtöklekváron át a házi szaloncukorig számos tippet ad, a teljes cikk a HelloVidék oldalán olvasható!
A Pénzcentrum nagy Boldogságtesztje 2022
Alig heverte ki a világ a pandémiát, februárban máris kitört az orosz-ukrán háború a szomszédunkban, emelkednek a vállalkozások és a háztartások energiaköltségei, nem mellesleg évtizedes rekordokat döntöget az infláció Magyarországon, egyes élelmiszerek pedig Európán belül nálunk emelkednek a legyorsabban. Egy ilyen mozgalmas, kiszámíthatatlan év végén kíváncsiak vagyunk hogy érzik magukat a magyarok, mi befolyásolja leginkább azt, hogy boldogok-e. Most elsősorban egy általános elégedettségi szintet értünk a fogalom alatt, kérdéseinkkel igyekeztünk lefedni egy átlagos élet minden szegmensét: munka, magánélet, közélethez való viszony. A tavalyi év után idén is felmérjük, boldog nép-e a magyar. Ha van 5 perced, és segítenéd a munkánkat, töltsd ki!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








