A futárcég ügyfelei mostantól egyszerűbben, gyorsabban és rugalmasabban tudják nyomon követni és kezelni csomagjaikat.
A Pannon 2008. július 14-én új, akciós roaming csomagokat indított útnak azzal a céllal, hogy a roaming költségek jelentős csökkentésével is segítse a külföldre utazó kártyás és Új Generációs Kártyás tarifacsomaggal rendelkező ügyfeleit az egymással és itthon maradt szeretteikkel való kapcsolattartásban.
A Pannon tapasztalata alapján számos kártyás ügyfél nem, vagy csak nagy körültekintéssel használja telefonját külföldön, mivel tart az előre nem látható telefonköltségektől, egyenlege vártnál hamarabbi lemerülésétől. A két új, akciós roaming csomaggal a Pannon számukra nyújt egyszerű és tervezhető szolgáltatást a nyári hónapokra.
A Roaming Utazó csomag 30 napra bruttó 2880 Ft-ért vehető igénybe, és ez a keret 20 perc roaming beszélgetést és 20 db roaming SMS küldését teszi lehetővé. Ezzel szemben a Roaming Nagyutazó csomag bruttó 6990 Ft-ért 50 percnyi roaming beszélgetést és 50 db roaming SMS küldésének lehetőségét tartalmazza, szintén 30 napos időtartamra.
A Roaming Utazó és a Roaming Nagyutazó mindhárom roaming zónában, a világ számos országában igénybe vehető: a kedvelt európai célállomások, például Görögország, Horvátország, Spanyolország vagy Olaszország mellett Ausztráliától kezdve az Amerikai Egyesült Államokon vagy Mauritiuson át egészen Kínáig.
Mindkét akciós ajánlat 2008. július 14. és szeptember 14. között rendelhető meg. Az akcióban foglalt roaming percek és sms-ek felhasználása után, vagy a 30 nap leteltét követően - az akció időtartama alatt - a szolgáltatás tetszőleges alkalommal újra aktiválható. Amennyiben az ügyfél a megadott 30 nap alatt nem használja fel a rendelkezésére álló keretet, úgy az nem vihető át egy következő időszakra. A roaming percek mind a bejövő, mind a kimenő hívásokra igénybe vehetőek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








