A Tesco által alkalmazott élelmiszer címkék összezavarják a vásárlókat, akik közül sokan képtelenek értelmezni a hipermarket által használt jeleket - derül ki a Which felméréséből.
Mint ismeretes a cég korábban elutasította a Food Standards Agency jelzőlámpás jelölőrendszerét, melyben zöld, sárga és piros lámpa mutatja meg a csomagoláson a termékek zsír-, cukor- és sótartalmát.
A 636 vásárló körében folytatott felmérés szerint a vevők csupán 86%-a érti a Tesco rendszerét, míg az FSA jelzőlámpáival a válaszadók 97%-a boldogul.
A Tesco szóvivője elismerte, hogy az ő rendszerük komplikáltabb a szélesebb körben elfogadottnál, ennek megfelelően azonban több segítséget is nyújt a valóban egészséges táplálkozás pártiaknak. A hipermarket felmérése szerint vásárlóik elégedettek az alkalmazott jelölésekkel, az értékesítési adatok pedig azt mutatják, hogy egyre keresettebbek az alacsony zsír- és sótartalmú ételek, amit véleményük szerint a másik jelrendszerrel nehezebben lehetett volna elérni.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








