A Tesco által alkalmazott élelmiszer címkék összezavarják a vásárlókat, akik közül sokan képtelenek értelmezni a hipermarket által használt jeleket - derül ki a Which felméréséből.
Mint ismeretes a cég korábban elutasította a Food Standards Agency jelzőlámpás jelölőrendszerét, melyben zöld, sárga és piros lámpa mutatja meg a csomagoláson a termékek zsír-, cukor- és sótartalmát.
A 636 vásárló körében folytatott felmérés szerint a vevők csupán 86%-a érti a Tesco rendszerét, míg az FSA jelzőlámpáival a válaszadók 97%-a boldogul.
A Tesco szóvivője elismerte, hogy az ő rendszerük komplikáltabb a szélesebb körben elfogadottnál, ennek megfelelően azonban több segítséget is nyújt a valóban egészséges táplálkozás pártiaknak. A hipermarket felmérése szerint vásárlóik elégedettek az alkalmazott jelölésekkel, az értékesítési adatok pedig azt mutatják, hogy egyre keresettebbek az alacsony zsír- és sótartalmú ételek, amit véleményük szerint a másik jelrendszerrel nehezebben lehetett volna elérni.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


