A legtöbbek számára minden hónapban eljönnek azok a jeles napok, amikor sárga csekkek tömkelegével árasztják el a közszolgáltatók a postaládát. Bizonyára sokan elgondolkodtak már azon, nem lehetne-e a szükséges rosszat (a számlafizetést) kényelmesebben megoldani... Persze, hogy lehetne, a kérdés, hogy megéri-e nekünk! A következőkben a beszedési megbízás, mint komfortos megoldás lehetőségeit járjuk körül és megnézzük, meg tudnak-e győzni a szolgáltatók az áttérésről...egyáltalán meg akarnak győzni?
A csoportos beszedési megbízás tulajdonképpen annyit jelent, hogy a szolgáltató leemelheti bankszámlánkról az esedékes tartozásunkat, így nekünk nem kell a postai sorbanállással bajlódnunk. Természetesen a technikai vívmányoknak köszönhetően számos, biztonságot fokozó lehetőség áll rendelkezésünkre a tranzakció követéséhez, így például kérhetünk SMS-értesítést, illetve beállíthatunk egy maximálisan engedélyezett összeget, aminél többet nem emelhet le a szolgáltató. (Az OTP-nél a beszedés kontroll segítségével azt is megtehetjük, hogy üzenetet kérünk arról, hogy a szolgáltató kezdeményezte a tranzakciót, majd egy válaszüzenettel jóváhagyhatjuk azt az összeg ismeretében.)
Az igazán lényeges azonban az, hogy mi késztet minket az áttérésre, amikor a bankok rendszerint tranzakciónként 50 Ft-os díjat számolnak fel. (Mondhatnánk persze, hogy a kényelem megér ennyit, a legtöbben azonban úgy gondolkodnak, hogy a postai csekk befizetése „ingyen van” és ha nem muszáj, nem költenek többet, mint amit feltétlen szükséges.) Akadnak ugyan számlacsomagok, melyekben ingyenesek a csoportos beszedési megbízási tranzakciók, ezek havidíjai azonban egyértelműen magasabbak az alapcsomagoknál...
Nincs más hátra, a szolgáltatóknak kell rávennie minket az áttérésre, ami mindenkinek előnyös lehet (nem késünk a befizetéssel...). A UPC ügyfélszolgálatán jelezték, ők partnerek a döntésben, mely a számok nyelvén annyit jelent, hogy 1,000 Ft jóváírást adnak minden áttérő ügyfélnek, azaz az egyik számlánkból ennyit elengednek.
A szép sor itt gyakorlatilag véget is ért, az éppen töprengők ugyanis lecsúsztak az Elmű és a Fővárosi Gázművek közös nyereményjátékáról, mellyel szentpétervári utat lehetett nyerni, más ösztönzés pedig egyelőre nincs.
Összességében tehát elmondható, hogy akinek megér tranzakciónként 50 Ft-ot a kényelem, az váltson, a többiek viszont várjanak a csábítóbb ösztönzésre...hátha lesz.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








