Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
A nyári szezonban a PENNY Magyarország kibővített nyitvatartással és szezonális kínálattal készül a megnövekedett forgalomra a kiemelt üdülőterületeken, különösen a Balaton környékén - tájékoztatta az áruházlánc a Pénzcentrumot.
A PENNY Magyarország a nyári szezonban is a vásárlói igényekre fókuszál: június 16. és augusztus 31. között több kiemelt üdülőterületen hosszabbított nyitvatartással várja a vásárlókat. A cél, hogy mind a nyaralók, mind a helyiek számára kényelmesebb, rugalmasabb vásárlási lehetőséget biztosítson, miközben szezonális, friss kínálattal és újdonságokkal segíti a gondtalan kikapcsolódást. A megnövekedett forgalomhoz alkalmazkodva a Balaton és környéke több településén is módosul a nyitvatartás június 23-tól.
Az áruházlánc közleménye szerint szezonális kínálatukban a hétvégi grillezésekhez és a nyári estékhez is mindent egy helyen megtalálnak a vásárlók. A klasszikus kolbászok, pácolt húsok és friss halak mellett sajátmárkás grillsajtok, valamint hazai termelőktől érkező zöldségek és gyümölcsök is helyet kaptak a polcokon.
A balatoni üzletekben külön hangsúlyt kapnak a nyaraláshoz szükséges praktikus eszközök is: hűtőtáskák, medencék, strandszékek, vízipisztolyok és grillkiegészítők széles választéka várja a vevőket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








