Kígyózik a sor az Örs vezér téri IKEA áruház előtt, mindenki a kedvezményes karácsonyfából szeretne vásárolni. A bútorláncnál idén 9990 forintért lehet fenyőt venni.
A keszthelyi Spájz Szörp manufaktúra legújabb, immár 16. ízét, a Spájz Meggyszörpöt a nemrég indult közösségi finanszírozási portállal együttműködve kívánja elérhetővé tenni a fogyasztók részére. A kampány 2022.10.12-től 6 hétig tart és ez idő alatt kizárólag a Brancs oldalán elérhető a termék!
A kampány keretein belül lehetőség van egy-egy kóstolócsomaggal támogatni az új íz fejlesztését, de a „feketeöves” Spájz Szörp rajongók kedvezmények és meglepetések mellett Magyarországon először benevezhetnek egy szörpelőfizetésre is, amikor minden hó elején a havi szörpdózis házhoz érkezik!
A szörp a Bálint családban szenvedély, így válik Spájz Szörppé. Keszthelyi, családi tulajdonban lévő manufaktúrájukban 2013 óta készítenek kiváló minőségű szörpöket. Szörpjeiket főként saját termesztésű alapanyagokból készítik, az előállítás során nem dolgoznak sűrítménnyel, természetes alapanyagokat használnak fel, a termékek ízfokozó, aroma-, színezék-, sűrítmény- és tartósítószer-mentesek, így a Spájz
Szörpökben kizárólag az alapanyagok természetes íze köszön vissza. Az előállítás során a modern technikai eszközök adta lehetőségeket ötvözik többgenerációs családi receptjeikkel.
A Spájz Szörp kínálatában immár 16 féle szörp található, valamint 5 féle spritz by Spájz szénsavas szörpital, melynek alapjául is a kiváló minőségű Spájz Szörpök szolgálnak. A Spájz Szörpök már országszerte elérhetőek. Bálint Áron, a Spájz Szörp Kft. ügyvezető- társtulajdonosa arról beszélt, hogy:
A Spájznál nagyon fontos az innováció, úgy hisszük, hogy csak a folyamatos fejlődéssel biztosíthatjuk azt, hogy mindig a legjobb minőséggel és szolgáltatással álljunk fogyasztóink és partnereink rendelkezésére. Ezért is dolgozunk új együttműködéseken és próbálunk ki új, innovatív termékeket, melyek elindítására nem is találhatnánk jobb felületet, mint a Brancs.
A Brancs közösségi felület az első hazai közönségre összpontosító online piactér, ahol az ötletgazdák a legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeik során, támogatóik segítségével gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét. A közösséghez bárki csatlakozhat ötletgazda vagy támogatóként. A támogatók a kampányokban szereplő termékek és/vagy szolgáltatásokhoz elsőként juthatnak hozzá, mielőtt azok piacra kerülnének. Az alapítók a felületet többek között tudatos, magyar vásárlóknak tervezték, akik hisznek a közösség erejében és szívesen támogatnak feltörekvő, hazai kisvállalkozásokat.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Támogatóként lehetőség nyílik kedvezményes áron a Spájz 16 féle izgalmas prémium szörpjéből összeállított kombinációk közül válogatni és elsők között megkóstolni a vadonatúj Spájz Meggyszörpöt! A felületen debütálnak a 3-6-12 hónapos Spájz szörpelőfizetések is. A vásárlók a szörpcsomagokban minden hónapban más és más magyar termelői finomságokat kapnak a havi szörpjeik mellé, így havonta újabb és újabb hazai ínyencséggel ismerkedhetnek meg. Sőt, az éves szörpelőfizetők belekóstolhatnak a „szörpfőzésbe is”: a Spájz az éves szörpelőfizetőinek egy szörpkóstolással egybekötött, szörpüzemlátogatást biztosít, mely során a Spájz keszthelyi üzemében a tulajdonosok mutatják meg, miként készülnek a Spájz Szörpök.
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







