A Tesco Global Áruházak Zrt. a Társadalmi felelősségvállalási programja egyik elemeként indította el bevásárlótáskákhoz kötődő országos akcióját, melynek keretében az 5 forintért árusított bevásárlótáskákból származó többletbevételét, helyi szervezeteknek, intézményeknek adományozza.
A kezdeményezés következő állomására szerdán kerül sor Mátészalkán, ahol Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője adja át a Szatmári Kistérségi Egyesített Szociális és Egészségügyi Alapellátási Intézmények Bölcsődéje számára a mátészalkai Tesco áruházban befolyt összeget.
A Tesco számos környezetvédelmi lépésének egyikeként, számos áruházában bevezette, a bevásárló szatyrok 5 forintért történő árusítását. Ezekben, az üzletekben közel tizedére csökkent a szatyrok felhasználása, amely jelentős mennyiségű hulladéktól szabadítja meg környezetünket.
Annak érdekében, hogy a kezdeményezés mögött meghúzódó önzetlen szándékát jelezze az üzletlánc, a 2008 év során összegyűlt közel 20 millió forintot, valamennyi érintett településen, valamely helyi kezdeményezés javára ajánlja fel. A Mátészalkán összegyűjtött összeggel a Szatmári Kistérségi Egyesített Szociális és Egészségügyi Alapellátási Intézmények Bölcsődéjét támogatják.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében