Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Tesco Global Áruházak Zrt. a Társadalmi felelősségvállalási programja egyik elemeként indította el bevásárlótáskákhoz kötődő országos akcióját, melynek keretében az 5 forintért árusított bevásárlótáskákból származó többletbevételét, helyi szervezeteknek, intézményeknek adományozza.
A kezdeményezés következő állomására szerdán kerül sor Mátészalkán, ahol Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője adja át a Szatmári Kistérségi Egyesített Szociális és Egészségügyi Alapellátási Intézmények Bölcsődéje számára a mátészalkai Tesco áruházban befolyt összeget.
A Tesco számos környezetvédelmi lépésének egyikeként, számos áruházában bevezette, a bevásárló szatyrok 5 forintért történő árusítását. Ezekben, az üzletekben közel tizedére csökkent a szatyrok felhasználása, amely jelentős mennyiségű hulladéktól szabadítja meg környezetünket.
Annak érdekében, hogy a kezdeményezés mögött meghúzódó önzetlen szándékát jelezze az üzletlánc, a 2008 év során összegyűlt közel 20 millió forintot, valamennyi érintett településen, valamely helyi kezdeményezés javára ajánlja fel. A Mátészalkán összegyűjtött összeggel a Szatmári Kistérségi Egyesített Szociális és Egészségügyi Alapellátási Intézmények Bölcsődéjét támogatják.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


