Az idei országos cég- és üzletnév versenyen, amely Az én cégérem nevet viseli, a legtöbb szavazatot az Ebéd Elek önkiszolgáló étterem, a Boy-Go és az Iszkiri futárszolgálat kapta - adja hírül az MTI.
A díjakat tegnap adták át, a benyújtott pályázatok közül a nyerteseket pedig gazdasági újságírók, szakmai és anyanyelvi szakértők választották ki. Az Ebéd Elek önkiszolgáló étterem tulajdonosa emellett a Magyar Szabadalmi Hivatal különdíját is elnyerte példaértékű gazdasági stratégiájáért, hiszen a szóösszetétel ábrás elemmel kiegészítve szabadalmi oltalom alatt áll.
A legjobb cégér elismerést az V. kerületben, a Hercegprímás utcában található cipőjavító kapta. A cégér Stremény Géza szobrászművész munkája, az üzletbejárat tábláit pedig Jovián György festőművész készítette.
A díjazás egyébként éppen arra hívja fel a figyelmet, hogy a cég, illetve az üzlet elnevezése kulcsfontosságú elemét képezi a sikeres üzletvitelnek, hiszen egy ötletes, találó elnevezés könnyen "megragad" az emberek fejében.
Az internetes vállalkozások esetében a név pedig még fontosabb, hiszen annak alapján találnak meg bennünket, a honlap címe is ezt tartalmazza a legtöbb esetben. Ráadásul ilyenkor már arra is figyelni kell, hogy a kitalált cím nincs-e már regisztrálva. Persze ha már foglalt a kitalált cím, akkor sem kell kétségbe esni, egyrészt lehet, hogy szerencsénk van, s az egy éves regisztrációs idő lejártával nem hosszabbítják meg a regsztrációt, másrészt van más lehetőség is.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Így például megpróbálhatunk más kiterjesztést keresni, amelyek kevésbé elterjedtek, így például a .biz, vagy a .info. De nem mindegy, hogy a kiterjesztés előtt mi áll, ugyanis például amennyiben egy fantáziaszót alkalmazunk (mint például a Yahoo), akkor sokat kell szánni a marketingre.
A cég, illetve az egyes termékek elnevezése már annyira fontos, hogy akad olyan ügynökség, amely kifejezetten a névadásra szakosodott, persze nem ingyen. A Names&Brands például 250 dollárért (43 ezer forint) találja ki a megfelelő nevet, előlegként ennek felét kell befizetnünk, cserébe egy nap alatt kivizsgálják igényünket.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








