Az idei országos cég- és üzletnév versenyen, amely Az én cégérem nevet viseli, a legtöbb szavazatot az Ebéd Elek önkiszolgáló étterem, a Boy-Go és az Iszkiri futárszolgálat kapta - adja hírül az MTI.
A díjakat tegnap adták át, a benyújtott pályázatok közül a nyerteseket pedig gazdasági újságírók, szakmai és anyanyelvi szakértők választották ki. Az Ebéd Elek önkiszolgáló étterem tulajdonosa emellett a Magyar Szabadalmi Hivatal különdíját is elnyerte példaértékű gazdasági stratégiájáért, hiszen a szóösszetétel ábrás elemmel kiegészítve szabadalmi oltalom alatt áll.
A legjobb cégér elismerést az V. kerületben, a Hercegprímás utcában található cipőjavító kapta. A cégér Stremény Géza szobrászművész munkája, az üzletbejárat tábláit pedig Jovián György festőművész készítette.
A díjazás egyébként éppen arra hívja fel a figyelmet, hogy a cég, illetve az üzlet elnevezése kulcsfontosságú elemét képezi a sikeres üzletvitelnek, hiszen egy ötletes, találó elnevezés könnyen "megragad" az emberek fejében.
Az internetes vállalkozások esetében a név pedig még fontosabb, hiszen annak alapján találnak meg bennünket, a honlap címe is ezt tartalmazza a legtöbb esetben. Ráadásul ilyenkor már arra is figyelni kell, hogy a kitalált cím nincs-e már regisztrálva. Persze ha már foglalt a kitalált cím, akkor sem kell kétségbe esni, egyrészt lehet, hogy szerencsénk van, s az egy éves regisztrációs idő lejártával nem hosszabbítják meg a regsztrációt, másrészt van más lehetőség is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Így például megpróbálhatunk más kiterjesztést keresni, amelyek kevésbé elterjedtek, így például a .biz, vagy a .info. De nem mindegy, hogy a kiterjesztés előtt mi áll, ugyanis például amennyiben egy fantáziaszót alkalmazunk (mint például a Yahoo), akkor sokat kell szánni a marketingre.
A cég, illetve az egyes termékek elnevezése már annyira fontos, hogy akad olyan ügynökség, amely kifejezetten a névadásra szakosodott, persze nem ingyen. A Names&Brands például 250 dollárért (43 ezer forint) találja ki a megfelelő nevet, előlegként ennek felét kell befizetnünk, cserébe egy nap alatt kivizsgálják igényünket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


