Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az év első hónapjainak többszörösét is elérheti a SZÉP kártyás fizetések értéke.
A július 1-ig tartó élelmiszervásárlási lehetőség látványosat lendített a SZÉP kártya használaton, de a belföldi turizmus hatása is évek óta igen jelentős: éves szinten júliusban és augusztusban a legmagasabb a K&H SZÉP kártya használat, az év előző hónapjaihoz képest, a forgalom akár a két-háromszorosára is növekedhet – derül ki a bank közlemányáből. Ezt idén tovább erősítheti a 400 forint felett is járó euró árfolyam és az igencsak magas üzemanyagárak.
A legfelkapottabb SZÉP kártya pihenőhelyek
Az erőteljes belföldi turizmusnak, valamint a pandémia miatt felhalmozódott juttatásoknak köszönhetően tavaly nyáron közel másfélszer (149%) többet költöttek a K&H SZÉP kártyabirtokosok a szállás alszámláról, mint az ezt megelőző 2020-as évben. Budapest, Siófok és Balatonfüred – 2021-ben ezek voltak a legkedveltebb úti célok, emellett a Balaton nyugati csücskébe – Zalakaros, Sárvár, Hévíz – és a kelet-magyarországi fürdőközpontba, Hajdúszoboszlóra látogattak el legtöbben. Az idei évben azonban akár új kedvencekkel is bővülhet a rangsor, mivel több mint 200 új település csatlakozottprogramhoz, az elfogadóhelyek száma pedig több ezer új helyszínnel bővült.
Mindenre felhasználható
SZÉP kártyával jóformán egy komplett nyaralást megvalósíthatunk, hiszen a szállás és az étkezés mellett szabadidős programokra is fel lehet használni, így fürdőbelépőt, állatkerti látogatást vagy szabadtéri színházi előadást is fizethetünk vele. Emellett igazi kuriózumokra is fordíthatjuk a juttatást, hogy felejthetetlenné tegyük a belföldi kikapcsolódást. Ilyen lehet az éjszakai élményfürdőzés, a gokartozás, egy sétarepülés a város felett, a hőlégballonozás, a csillagászati megfigyelés vagy akár a felkapott jurtaszállások kipróbálása.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








