Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
A legtöbb európai fővárosban ingyenesen látogathatják az állatkertet a 3 éven aluli gyerekek, ehhez képest Magyarországon még a 2 év alattiaktól is beszedik 200 forintos "babajegyet". Így egy négyfős családnak (egy két év feletti, és egy két év alatti gyerekkel) több mint 8000 forint a belépő, ha pedig mindkét kisgyerek elmúlt mát 2 éves, akkor 10 ezer alatt nem ússzák meg a belépést.
Mialatt Európa fővárosaink többségében 3 éves kor alatt ingyenes az állatkerti belépés, Budapesten a 2 év alatti gyermeknek is belépőt kell vásárolni: a Fővárosi Állat- és Növénykertbe a két év alatti gyermekek babajegyének ára 200 forint, a két éven felüli gyermekeknek pedig 2200 forintba kerül a belépés - derült ki a 24.hu körképéből. Az árjegyzék alapján egy négyfős család - egy két év feletti és egy két év alatti gyermekkel - legolcsóbban 8200 forintért mehet be az állatkertbe, ha pedig mindkét gyermek elmúlt kétéves, akkor 10 ezer forintba kerül a belépő a családnak.
A portál körülnézett, mi a helyzet Európa fővárosaiban, és kiderült, hogy a 3 éves kor alatti gyermekeknek ingyenes az állatkerti belépés többek között:
- Madridban,
- Lisszabonban,
- Párizsban,
- Amszterdamban,
- Koppenhágában,
- Londonban,
- Prágában,
- Pozsonyban,
- Berlinben (4 éves kor alatt ingyenes),
- Bécsben (6 éves kor alatt ingyenes),
- Varsóban.
Ljubljanában és Zágrábban pedig két éves kor alatt ingyenes a belépés a helyi állatkertbe, ehhez képest Magyarországon viszont nemcsak a budapesti állatkertben kell belépődíjat fizetni a két év alatti gyermekek után, de a nyíregyházi és a veszprémi állatkertben is kétszáz forintba kerül a legkisebbeknek a belépés.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








