Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Elkészült a világ leggazdagabb országainak ranglistája. A top 10-be európai országok is bekerültek, de vajon kik a legtehetősebbek?
A világ leggazdagabb országainak rangsorát a Global Finance (Globális Pénzügyek) magazin a Világbank és a Nemzetközi Valutaalap adatai alapján készítette el. A rangsorhoz összehasonlították az országok GDP és a vársárlóerő-paritás egy főre jutó értékét.
A vásárlóerő-paritás a különböző országok életszínvonalának összehasonlításakor figyelembe veszi a megélhetési költségeket és az infláció mértékét is. Azt azonban érdemes tudni, hogy a néhány kisebb területű ország, mint Vatikán vagy Monaco nem szerepelnek az összehasonlításban.
Mutatjuk a lista legjobbjait, a teljes rangsort pedig ITT találjátok.
10. Svájc

9. USA

8. Honkong

7. Egyesült Arab Emírségek

6. Norvégia

5. Kuvait

4. Brunei

3.Szingapúr

2. Luxembourg

1. Katar

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








