Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Tavaly kevesebb magyar utazott külföldre és keveset is költöttek, mindössze 506 milliárd forintot, ez 2008 óta a legkisebb összeg - írja a Világgazdaság.
2013-ban a magyar lakosság utazási kedve, azaz az aktív utazók aránya a megelőző évi kismértékű növekedés után a 2009-es mélypont alá zuhant - derül ki a KSH Magyarország, 2013 című, most megjelent kiadványából.
Az utazások száma és az utazáson töltött idő is jelentősen csökkent 2012-höz viszonyítva. A többnapos belföldi turisztikai célú utazáson részt vevők aránya 1,4 százalékponttal, 33,2 százalékra mérséklődött.
Az utazók száma 16 százalékkal esett vissza, és összesen 14 millió volt, ugyanakkor az utazáson töltött idő 14 százalékos csökkenéssel 60 millió nap lett. A magyarok többnapos utazásaik során összesen 258 milliárd forintot költöttek el, ugyanannyit, mint egy évvel korábban.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








