Nézettségi rekordot döntött a Hunyadi sorozat a premierhétvégén, majd ismételten felülmúlta sikerét a lineáris televízóban.

Legendás vetélkedő térhet vissza a képernyőre: leesik az állad, ha meglátod, kire bíznák a vezetését
Az egykor autóversenyt közvetítő tévés ülhetne bele a székbe, ahol valaha a kvízprofesszor izzasztotta a játékosokat.
Még a 2024-2025-ös tévészezonban visszatérhet a magyar képernyőkre a világszerte népszerű műveltségi vetélkedő, a Legyen Ön is Milliomos - értesült a SorozatWiki. Az oldal azt is tudni véli, hogy a műsor vezetését nem a korábban már egymást váltó műsorvezetők valamelyikére bíznák, hanem az egykor Forma 1-es kommentátorként is működő tévés, Palik László lehetne a műsor arca. A TV2 egyelőre nem erősítette meg az értesülést.
A vetélkedő csaknem negyedszázada, 2000 februárjában mutatkozott be Magyarországon, mint a kilencvenes évek legvégének nagy televíziós sikerműsora. A műsort a házankban rendkívül népszerű tévés veterán, a tavaly tavasszal elhunyt Vágó István vezette, és itthon is nagyon nagy siker lett a vetélkedő. Később levették a műsorról, aztán még később visszatért, de már nem Vágó vezetésével: az évek során volt házigazda Fábry Sándor, Friderikusz Sándor és Gundel-Takács Gábor is. Palik László utoljára 2021-ben vezetett műsort a TV2-n.
Itt a szezon nagy kérdése: hová és miből mennek nyaralni idén nyáron a magyarok?
Nő a magyarok reálkeresete, több az elkölthető pénzük, de nagy kérdés, hogy mindez lecsapódik-e majd a turizmusban. Habár kifejezetten jó szezonra készül az ágazat, a szezon vége még messze van. Most futó turisztikai kérdőívünkben az utazási szokásaikról kérdezzük az olvasóinkat: mennek-e nyaralni idén, ha igen, hová és mennyi pénzt szánnak rá. Ha van 5 perced, és segítenéd a munkánkat, töltsd ki a Pénzcentrum Nagy Utazáskutatását. Köszönjük!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


