Kihúzták a Hatoslottó 2024/24. heti nyerőszámait. Ezen a játékhéten nem volt telitalálatos szelvény.
Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet találkozni. Hazánkban a SkyShowtime vezette be elsőként ezt a lehetőséget és vannak vállalatok, melyek le is csaptak a lehetőségre.
A médiafogyasztási szokások világszerte egyre jobban tolódnak el a streamingszolgáltatások felé. A nemzetközi trendekből Magyarország sem marad ki, annál is kevésbé, mivel a 10 milliós lakosság 91 százalékának van internet-hozzáférése. A Kantar Hoffmann TGI kutatássorozata alapján a 16-75 éves magyarok 56%-a érhető el hetente legalább egyszer a különböző streaming platformokon (a Youtube-tól a Skyshowtime-ig), ahol átlagosan, napi 1 óra 44 percet töltenek sorozat- és filmnézéssel - közölte a K&H.
Streaming műsorszolgáltatással Magyarországon 9 nagyobb cég foglalkozik (egyebek között a Disney Plus, a Netflix, a HBO Max, a SkyShowtime, az RTL+ stb.). A szolgáltatók alapvetően havi előfizetéses rendszerben működnek, így a nézők egyben élvezhetik a filmeket anélkül, hogy azokat hirdetésekkel szakítanák meg. Reklámok közé ékelt videómegosztóként működik a legtöbb közösségi média is, így a Youtube, a Facebook is, ahol előfizetéssel szintén kizárhatóak a reklámok. A streamingszolgáltatások árbevétele világszerte megelőzi a hagyományos televízió-előfizetésekét, köszönhetően annak, hogy közönségkedvenc sorozatok és filmek nagy választékát lehet megnézni bármikor.
A streamingszolgáltatásokra szóló előfizetések kapcsán, megfigyelhető az a tendencia is, hogy a fogyasztók egy része inkább elfogadja a reklámokat, mintsem, hogy fizetnie kelljen a tartalomért, a választék pedig folyamatosan bővül a streaming-szolgáltatók által biztosított filmekkel, sorozatokkal. Ezt a jelenséget felismerve a K&H elsőként a hazai bankszektorból hirdetési felületet vásárolt streaming platformon, méghozzá a SkyShowtime április végén elindult reklámokat tartalmazó változatán - közölte a pénzintézet.
Magyarországon a programozott online hirdetések éves költése folyamatosan növekszik, 2023-ban 9,8 százalékkal volt több, mint egy évvel korábban. Így 2024-re elérte a félmillió dollárt (mintegy 178 milliárd forintot), amivel a digitális reklámköltések közel 72 százalékát fedi le.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
Megvalósul Jocó bácsi nagy álma, színpadra állítják regényét. A Kamaszharc, bár fikció, a tanárként nap, mint nap megtapasztalt élethelyzeteket dolgozza fel.
Egy hazai gyógypedagógus-zeneterapeuta összerakott egy többszörösen díjazott zenei társasjátékot.
-
Már a szerkezetépítési munkálatoknál tart az új hazai Rossmann bázis (x)
A Rossmann vezetősége a beruházóval, a fejlesztővel és a kivitelezővel közösen állította fel az összesen 32000 négyzetméteres drogériabázis első pilléreit május 9-én, Üllőn.
-
Házassági vagyonjogi szerződés: sértés vagy törődés? (x)
Még mindig van, aki megrökönyödik, ha szóba kerül a házassági vagyonjogi szerződés, pedig nemcsak válásnál hasznos, a családi vagyon egy részét is megmentheti.
- Új rekordot döntöttek a tengerbe esett áruszállító konténerek
- Aranyeső hullott a magyarokra a kick-box világkupán
- Futballtörténeti kiállítás nyílt a Várban
- Újabb halott turistát találtak Görögországban, többeket keresnek
- A NOB rászállt a doppingolókra
- Kínai–orosz gazdasági kapcsolatok: Peking egyelőre kivár