A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
A népszerű sportesemények kapcsán jellemzően megnő az online sportfogadások száma, ezzel együtt annak kockázata is, hogy a kiberbűnözők különféle csalási módszerekkel kísérletet tesznek – elsődlegesen – pénzszerzés céljából, minél több személyes adat begyűjtésére, a sportfogadni vágyók esetleges naivitását, vagy figyelmetlenségét kihasználva. A Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH), az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) és a Szerencsejáték Zrt. (SZRT) a Magyar Olimpiai Bizottsággal (MOB), illetve az LVC Diamond Kft-vel (LVC) kiegészülve folytatja tudatosságnövelő kampányát.
A „tét Te vagy” kezdeményezés célja, hogy bemutassa a sportesemények vonatkozásában felmerülő csalástípusokat, trendeket, az online sportfogadásokhoz kapcsolódó információbiztonsági kockázatokat, emellett külön figyelmet fordítva a megelőzésre és a védekezésre is a kibertérben. A kampány résztvevői a közös fellépés erejével kívánják felhívni a játékosok és a felhasználók figyelmét az illegális szerencsejáték oldalak veszélyeire, a játékosok személyes és banki adatainak védelmére, valamint a kiskorúakat és sérülékeny csoportokat védő szigorú magyar előírások betartására. A tapasztalatok szerint a szurkolás fokozott izgalma elvonhatja a sportfogadók figyelmét, és könnyebben dőlhetnek be a tuti tippeknek, az álomszerű bónusz ajánlatoknak vagy a túl vonzó oddsoknak az esetleg még játékszervezői engedéllyel sem rendelkező oldalakon.
Az olyan kiemelt események, mint a 2020-as tokiói játékok a kiberbűnözőket is vonzzák, így a legutóbbi nyári játékok idején több mint 4 milliárd támadást dokumentáltak a szakértők, és az idei olimpia alatt is hasonló hullámra lehet számítani. Figyelemreméltó, hogy az esemény már több mint egy éve célpontja a kiberbűnözőknek: 2023 márciusától kezdődően több mint 300 olyan csaló oldalt azonosítottak a francia hatóságok, melyek kifejezetten az olimpiát használták fel csaliként.
Címalpkép forrása: MTI/Balázs Attila
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








