A fiatalabb generációk, különösen a Z generáció, egyre inkább az alkoholmentes italok felé fordulnak.

A magyar előadók meglepően jól keresnek a különféle zenei platformokon - mondta el a Portfolio Heti Podcastjében Szántai Péter, a Believe Artist Relation Managere és Topuzidisz Dimitrisz Label manager.
A nemzetközi digitális disztribútor munkatársai az egyes előadókat menedzselésével foglalkoznak a különféle platformokon, például Spotify-on vagy Apple Music-on, azaz egyfajta köztes pontot jelentenek a hallgató és a zenész között. Magyarországon olyan zenészek, zenekarok tartoznak hozzájuk, mint T. Danny, Missh, G.w.M., a Platon Karataev, a 30Y, de a Wellhello, Azahriah, a Follow The Flow vagy Tóth Andi felületeit is ők kezelik.
A beszélgetésben szóba került, hogy kik a leghallgatottabb magyar és külföldi zenészek az online lejátszások alapján, valamint hogy mennyit keresnek a zenekarok egy-egy lejátszás után. Itt meghallgathatod az adás.

Brutál gázsit vághat zsebre budapesti koncertjeiért a Metallica: hihetetlen, mi lehet a szerződésben
A Metallica budapesti koncertjeinek szerződéses részleteit nem árulják el a szervezők, de kiderült, hogy a zenekar gázsija helyszíntől függően 1,5–2,2 millió dollár.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


