Naponta már 10–11 millió palackot, üveget és dobozt váltanak vissza a magyarok a MOHU REpont rendszerében.
A SPAR Csoport már több hatékony hulladékkezelési megoldást vezetett be az elmúlt években. Az üzletlánc az ország összes INTERSPAR áruházában gyűjtőpontokat helyezett el, amelyekkel lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy ott kulturált keretek között, szelektálva leadhassák az elektronikai hulladékokat.
A vállalat az elektromos eszköz vásárlása során jogszabályilag kötelező használt eszköz visszavételén túlmenően minden elektronikai hulladékot befogad. Így lehetőség van elemek, mobiltelefonok, elektromos és elektronikai készülékek, CD-k, DVD-k, mini fénycsövek, festékpatronok, izzók, energiatakarékos lámpák és fénycsövek visszahozatalára és önkiszolgáló módon való elhelyezésére. A gyűjtők az üvegvisszaváltóknál és az információs pultoknál kerültek kihelyezésre.
A telepítés óta eltelt nyolc hónapban az INTERSPAR-okban már több mint 40 tonna elektromos hulladékot sikerült visszagyűjteni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








