A csonka héten kevés adat befolyásolta a piacokat. A januári iparstatisztika végleges számai megerősítették az előzetes adatokat, a szezonálisan kiigazított 9,9%-os növekedés nagyrészt az éves szinten 18,7%-kal bővülő export növekedésnek volt köszönhető. A nettó bérek 7%-kal emelkedtek januárban, a reálbérek emelkedése 0,4% volt a 6,6%-os inflációs szint felett. A múlt hét legfontosabb eseménye a
PM idei költségvetésre vonatkozó előrejelzése jelentette. A márciusi hiány várhatóan 84,2 milliárd forint lesz, az év első felében az egész évre tervezett 1185 milliárdból 85% fog teljesülni, ami azt jelenti, hogy a második félévben összesen "csak" 180 milliárd forint lesz a deficit. Ez igen ambiciózusnak és a tavalyi gyakorlat tükrében kevéssé hihetőnek tekinthető, mivel azonban március közepén az egész évi folyamatokat nehéz előre jelezni, számottevő piaci hatása nem volt a hírnek. A piaci szereplők már csak akkor fogják elhinni az ambiciózus terveket, ha azt a tényszámok is igazolják...
A teljes anyag letölthető az alábbi linkre kattintva:
Raiffeisen hazai kitekintés (4.)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


