Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
A Matáv igazgatósága 70 forintos osztalékot javasol a közgyűlésnek. A Westel neve május elejétől T-Mobile Magyarország Távközlési Rt. lesz- döntött ma a Matáv igazgatósága. A Westel márkanév értékét a Matáv leírja, emiatt idén (zömében 1Q) 3.7 milliárd forintot ír le. Az éves amortizációs terv emiatt 136-139 milliárd forintra emelkedik. A 70 forintos osztalék a várakozások felső részén helyezkedik el. A magas osztalék megfelel a március 21-én bejelentett osztalékpolitikának. Az osztalékfizetésnek ezen szintje biztosítja, hogy a Matáv Csoport tőkeszerkezete az optimális szinten maradjon, és lehetővé teszi a Matáv számára, hogy csaknem megnégyszerezze a kifizetett osztalék mértékét a tavaly évi szinthez képest. Mindemellett a Matáv Csoport prioritása a jövőben is a növekedés marad további értékteremtő akvizíciók végrehajtása révén. A Matáv 2004. április 28-án tartja éves rendes közgyűlését.
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.