Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
Külföldi terjeszkedése keretében elsőként a román piacra lép be a Gránit Bank, amely várhatóan 2024. harmadik negyedévétől első magyarországi bankként nyújt majd úgynevezett cross border szolgáltatást. A román piacra kifejlesztett, háromnyelvű applikáción keresztül szelfivel nyithatnak majd az ügyfelek lej- és devizaszámlát és válthatnak kedvező árfolyamon devizát. A pénzintézet célja, hogy a magyar ügyfelek mellett más országokban élők számára is értékesítse innovatív, rugalmas digitális szolgáltatásait.
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Gránit Bankcsoport: 2024 harmadik negyedévében belép a román piacra és első magyarországi bankként, határon átnyúló szolgáltatóként megkezdi a tevékenységét a román piacon - közölték. A szolgáltatás indításához szükséges központi banki regisztrációt mind a Magyar Nemzeti Bank, mind a Román Nemzeti Bank részéről megkapta.
A cross border szolgáltatás indítását a bank dinamikusan növekvő hazai piaci jelenléte teszi lehetővé, amelynek eredményeképpen a napokban megnyílt a 200 ezredik ügyfélszámlájuk is Magyarországon. A bank felmérése szerint az új számlát nyitó ügyfelek a modern és egyszerűen használható mobilbanki funkciók, a fintech megoldásokkal versengő innovációk és a versenyképes költségek miatt választják a Gránit Bankot. Ezt az üzleti modellt emeli át a bank a romániai piacra is, ahova saját - román, magyar és angol nyelven elérhető - applikációt fejlesztett.
„A Gránit Bankcsoport az elmúlt években folyamatosan és dinamikusan növekedett, ennek köszönhetően olyan stabil alapokkal rendelkezik, amelyekre építve immáron külföldön is meg tud jelenni határon átnyúló szolgáltatóként. Mindezt nagyban megkönnyíti a digitális bankoláshoz fejlesztett applikáció, amely lehetővé teszi az innovatív, rugalmas szolgáltatások külföldi bevezetését, elsőként Romániában.” – mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója. A bank Romániában is a digitális szolgáltatások igénybevételére nyitott lakossági ügyfeleket kívánja megszólítani, a piacra lépésre pedig különleges promóciós ajánlattal és kampánnyal készül.
Címlapkép: Gránit Bank
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








