Rendkívüli méretű OTP-részvényvásárlás mozgatta meg pénteken a Budapesti Értéktőzsdét: egyetlen ügyletben több mint 750 ezer darab bankpapír cserélt gazdát közel 27 milliárd forint értékben.
A komoly érdeklődés nyomán idén megújította Társasházi Pályázatát az OTP Business. Ebben az évben már 20 lakóközösség összesen 15 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyerhet.
Az állagmegóvási, biztonsági és energiahatékonysági beruházások mellett több társasházban a lakók közösségét is megerősítette az OTP Business Társasházi Pályázata, hiszen összefogtak a kivitelezésben. A hitelintézet ebben az évben is meghirdette kezdeményezését, amellyel összesen 15 millió forinttal támogat országszerte 20 lakóközösséget.
Az egyik budapesti társasházban egy akadálymentesített lombházat építtettek, Szigethalmon pedig egy játszóteret alakíttattak ki gyermekeiknek a lakók, az OTP Business tavalyi Társasházi Pályázatának támogatásából. "Sok kisgyerekes család számára nagy könnyebbség, hogy nem kell autóba ülni vagy hosszan sétálni, hogy a gyerekek játszhassanak. Sőt, így a szülők is többet tudnak beszélgetni, és erősebbé válik a közösségünk" - fogalmazott Straub Katalin a szigethalmi társasház lakója. Az összefogást az is erősítette, hogy a munkálatok egy részét közösségi munkában valósították meg, tehát a lakók is részt vettek a kerti kiülők telepítésében, a környezet felújításában.

A pályázatok az erre létrehozott honlapon, egy egyszerűen kitölthető adatlap beküldésével, két kategóriában nyújthatók be 2020. május 17-éig. Az "Otthon a közösségben" elnevezésű kategória a társasházak üzemeltetésének hatékonyabbá vagy akár környezettudatosabbá tételét, illetve a közös helységek fejlesztését célozza, tehát például online leolvasható mérőórák felszerelése, szelektív hulladékgyűjtők kialakítása, esetleg biciklitárolók, vagy pihenő- és játszóhelyek kiépítése tartozik ide. Az "Otthon a jövőben" kategóriába a lakók biztonságát és védelmét célzó beruházások, illetve az energiahatékonysági felújítások tartoznak, így a lépcsőházak és lépcsők balesetmentesítése, az épületek akadálymentesítése, digitális kaputelefon rendszer kialakítása, vagy akár energiatakarékos (LED) lámpák telepítése.
(x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








