A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
Ez lehet az utolsó szög a magyar kórházak koporsójába: azonnal segíteni kell rajtuk, mert nagy a baj
Csak alig az intézmények felének van "friss" adóssága, a legtöbbjük akár 100 napnál is régebbi tartozással küzd.
127 milliárd forintos adóssággal kezdik a 2025-ös évet a magyar kórházak - erről ír az Economx. A lapnak Rásky László, az Orvostechnikai Szövetség főtitkára beszélt arról, hogy a kórházak immár negyedszázada nem tudnak kikeveredni a súlyos adósságspirálból.
Az államkincstár adataiból az derül ki, hogy jelenleg 247 intézmény görget maga előtt adósságot, és ennek kevesebb mint a felének van csak olyan tartozása, ami harminc napon belüli. A legtöbbjüknek azonban már régebbi adósságai vannak, és az ágazati szövetségek már többször fel is hívták a kormány figyelmét az egyre súlyosabb bajokra.
A kórházak nem csak az adósságokkal, hanem a sok esetben nagyon hosszú várólistákkal is kénytelenek küzdei. Erről ma reggel írtunk hosszabb elemzést, amit ide kattintva olvashatsz el újra:
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








