Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Elég rossz a vakcinákat is gyártó gyógyszeripari cég legfrissebb eredménye, és az oltások is jelentősen tehetnek erről.
A kereskedés előtti adatok alapján nagy eséssel indíthatják a napot a Pfizer részvényei, miután a gyógyszeripari vállalat felülvizsgálta a 2024-re vonatkozó előrejelzését - erről ír a Portfolio. Elsősorban a koronavírus-vakcinák és a vonatkozó kezelések iránti csökkenő kereslet miatt a vállalat által frissen közölt profit- és bevételi előrejelzések jócskán elmaradnak az elemzői várakozásoktól. Érkezett a befektetők számára kedvező hír is, bár ez egyelőre nem úgy néz ki, hogy ez meghatotta volna a piacokat: a vállalat kiterjesztette a költségmegtakarítási programját.
A kilátásokat elsősorban a koronavírus-vakcinák és a Paxlovid vírusellenes tabletta értékesítésének a meredek visszaesése rontja: ezek tavaly kulcsszerepet játszottak a Pfizer több, mint 100 milliárd dolláros bevételében. A vállalat most arra számít, hogy a termékek 2024-ben 8 milliárd dolláros összforgalmat fognak generálni - az elemzők csak a Comirnaty (COVID-vakcina) eladásából több mint 8 milliárd dollárra, a Paxlovidból pedig további 5 milliárd dollárra számítottak.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








