A viselkedésalapú, személyre szabott reklámozás komoly beavatkozást jelenthet a felhasználók magánszférájába.
Hangsúlyos üzenetet fogalmazott meg nemrég közösségi oldalán Dr. Novák Hunor Kóbor János halálával kapcsolatban. A gyeremkorvos szerint bátran kell fogalmazni, hogy elkerüljük az olyan családi tragédiákat, amelyeket az oltásellenesség okoz.
Erős, de elgondolkodtató szavakkal illette Kóbor János tragédiáját az ismert magyar gyermekorvos. Dr. Novák Hunor szerint igenis bátran kell beszélni, mint írja, ha a posztja miatt egyel kevesebb család fog gyászolni, már megérte.
Íme, a poszt, amelyben az orvos azt is kifejti, hogy meglátása szerint oltás nélkül meghalni koronavírusban olyan, mintha valaki azért veszíti el az életét egy autóbalesetben, mert nem volt bekötve:
Oltásellenes posztjaiért támadják Csollány Szilvesztert
Mindeközben kemény támadásokat kap a napokban lélegeztető gépre került Csollány Szilveszter is. A „Karma!” vagy a „Csak kellett volna az az oltás…” csak a jéghegy csúcsa, vannak ennél jóval durvább vélemények is az olimpikon közösségi oldalán. Egyvalaki például azt írja, hogy:
Te szerencsétlen, megérdemled, hogy meghalj a hülyeségeid miatt, amikkel másokat is veszélybe sodortál!
Oltassunk vagy ne oltassunk?
Amióta piacra dobták a koronavírus elleni védőoltásokat, rendre jelennek meg ezek hatékonyságával kapcsolatban is adatok. Legutóbb például az amerikai Sanford kórház tette közzé, náluk mi a helyzet. A tengeren túli intézményben 227 koronavírusos beteget ápoltak november végén, melynek java része (204 fő) nem kapott oltást. Az intenzív osztályon ápoltak száma 67 fő volt, közülük 64-en nem kaptak oltást. A lélegeztető gépen lévő 53 betegből pedig mindössze 2-en voltak olyanok, akik kaptak korábban védőoltást. Íme a statisztika:
Borítókép: MTI/Mohai Balázs
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Szánthó Miklós: a békepárti és szuverenista erők összehozása a cél
- A vásárlók indítottak terheléses "támadást" a FoxPost automatái ellen
- Sötét jövőképet fest az IMF a világgazdaságról
- Orbán Viktor: „Alexandra jól halad”
- Új ruhába öltöztetik Szoboszlai Dominikot, és nem is kevésért
- Június közepétől fizet osztalékot a részvényeseinek az Opus