A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.

Úgy veszik a magyarok az étrendkiegészítőket mint a cukrot: alapvető dolgokkal sincsenek róluk tisztában
Sokan fogyasztanak és jellemzően többfélét is az étrend-kiegészítőkből, ugyanakkor a termékkört érintő alapvető információkkal már nem mindenki van tisztában – derült ki a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) online felmérésének eredményeiből.
Több mint 500 fő fő részvételével készített egy kérdőíves kutatás a lakosság étrend-kiegészítő vásárlási és fogyasztási szokásaira és ismereteinek feltérképezésére fókuszált a Nébih. A válaszadók 85 százaléka vallott úgy, hogy napi rendszerességgel szed étrend-kiegészítőket, a többség 2-3 fajtát is. Azon kitöltők közül, akiknek van már gyerekük, csaknem 73 százalék ad gyermekének is ilyen jellegű készítményt.
A válaszadók több mint fele jellemzően 5 és 15 ezer forint között költ étrend-kiegészítőkre. Legnagyobb arányban vitaminokat, multivitaminokat, ásványi anyagokat fogyasztanak, majd ezt követik az egyéb immunerősítő, egészségvédő termékek (például Omega 3,6). A legfőbb beszerzési forrásként a válaszadók többsége a gyógyszertárakat jelölte meg, amit az internetes honlapok, webáruházak követnek. Az étrend kiegészítőkkel kapcsolatos állításoknál egyértelműen kiderült, mely kérdéskörökben kell hatékonyabban informálni a fogyasztókat.
Azzal például, hogy az étrend-kiegészítők is élelmiszernek minősülnek, csupán a válaszadók 34 százaléka volt tisztában, vagy például a kitöltők több mint 38 százaléka gondolta úgy, hogy fontos szerepet játszanak a betegségek gyógyításában.
A visszajelzések szerint az étrend-kiegészítők leggyakrabban „emlegetett” tulajdonságai közül a legfontosabbak, hogy a termék 100 százalékban természetes hatóanyagokat tartalmazzon és rendelkezzen valamilyen tanúsítvánnyal. A lista másik végén, azaz a legkevésbé lényeges szempontok között az szerepelt, hogy a készítmény vegán, glutén-, vagy laktózmentes legyen - derül ki a felmérésből.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
- Lovári és eszperantó, bezuhant a nyelvvizsgázók száma
- A halálból hozta vissza pár napos gyerekét egy apa
- Akkumulátorgyár: botrányba fulladt a közmeghallgatás Nyíregyházán
- Sokkoló részleteket árult el a Norvégiába szökött Wagner-zsoldos
- Az életfogytiglannál is súlyosabb büntetést kért az ügyészség VV Fanni támadójára
- Novák Katalin: ha nem is virul, de él a visegrádi csoport
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


