Már nem számít a márka? Hiába a nagy nevek, a magyar vásárlók már csak erre mennek
Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt, ami látványosan kihat a vásárlási szokásokra is.
Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt, ami látványosan kihat a vásárlási szokásokra is.
Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is.
Neked mi a véleményed a boltok sajátmárkás termékeiről? Minőségben, illetve ár-érték arányban jobbak vagy rosszabbak, mint a klasszikus gyártói márkás termékek?
A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Bár ezek az üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a változtatásokkal több helyet biztosítottak saját márkás termékeiknek.
A kiskereskedelmi láncok beszámolói szerint megélénkült a kereslet az olcsó sajátmárkás termékek iránt.
Az emberek 45 százaléka több mint két éve nem érzett igazi boldogságot állítja egy friss kutatás.
Az emberek továbbra is impulzus alapján hozzák meg a döntéseiket, többségében nem tudatosan vásárolnak, a legolcsóbbat akarják megvenni.
Nincs kecmec, büntetnek.
A magyarok negyede vásárol így.
Változik a világ.