Hatalmas változás élesedett ma a budapesti közlekedésben: gigabírság járhat, ha erre nem figyelsz
A biztosítás igazolását mindig magunknál kell tartanunk, és a bérlésnél is tudnunk kell, hogy arra a járműre kötöttek-e biztosítást.
A biztosítás igazolását mindig magunknál kell tartanunk, és a bérlésnél is tudnunk kell, hogy arra a járműre kötöttek-e biztosítást.
Ezekkel a járművekkel is könnyen lehet akár milliós károkat is okozni, ezért sem árt a biztosítás.
Az új szabályozás fontos mérföldkő, azonban nem ad választ minden nyitott kérdésre, hiszen a jelenleg használt ilyen eszközök többsége nem esik bele ezekbe a kategóriákba.
Várhatóan drágulni fognak a bérelhető elektromos rollerek, hiszen elérik azt a súlyhatárt, amivel már beleesnek a biztosítani való járművek körébe.
A városi és a vidéki közlekedést is átalakítja az elektromos rollerek dinamikus terjedése.
Külön kategóriát képeznek majd azok a mikromobilitási járművek, amelyekre július közepétől szintén kötelező biztosítást kell majd kötni.
Több tanácsot is ad a Jövő Mobilitása Szövetség: ezek közül az egyik legfontosabb, hogy télen különösen fontos a láthatóság a biciklivel, rollerrel közlekedőknek.
Az e-roller óriási üzlet az üzemeltető cégnek, eközben nagy problémát okoz a városi közlekedésben, szennyező és nehezen szabályozható.
Toronymagasan vezeti a keresési toplistát az elektromos roller és az okosóra az elektronikai webáruházak kulcsszavai között.
"Az elektromos rollerekkel kapcsolatos szabálysértések annyira gyakoriak, hogy a rendőrök számának egyik napról a másikra történő megemelése sem oldotta volna meg a problémát" - közölte a máltai közlekedési miniszter.
Egyre több az e-rolleres baleset, miután nincsen szabályozva, hogy ki és hogyan használhatja azokat. Az RTL információi szerint nemsokára jöhet a KRESZ-szabályozás.
Néhány sör után elektromos rollerezett, ezért az autóvezetéstől is eltiltottak fél évre egy szombathelyi férfit.
Egy közbringarendszer, a MOL Bubi, és négy elektromos roller szolgáltató, a Lime, a Bird, a Tier és a Whoosh szolgáltatásait hasonlította össze a TVE.
A villanyrollerek száma sokszorosára nőtt Magyarországon, így a KRESZ-módosítása várhatóan ezeket a közlekedési eszközöket is érinti majd.
„Hogy mennyit lehet keresni három óra alatt a Foodoránál, elektromos rollerrel, Budán?” – teszi fel a kérdést egy tiktokker, amire a választ is megadja a videójában. Mutatjuk.
A terézvárosi, erzsébetvárosi és józsefvárosi bevezetés után május elejétől kezdődően két újabb nagy és népes budapesti kerületben is megkezdte működését a Whoosh.
Mintegy 750 új elektromos roller vár mostantól a közlekedőkre Budapest VI., VII. és VIII. kerületében.
A bérelhető elektromos rollerek használatáról a hétvégén Párizsban tartott népszavazáson a szavazók csaknem 90 százaléka a betiltás mellett voksolt.
Már sokkal több magántulajdonú roller van az utakon, mint amennyit kölcsönzéssel használunk.
Célegyenesbe ért az e-rollerek szabályozása, de hogyan lehet majd betartatni az új szabályokat?