Mintegy kétezer teherautó és kamion vonulhat az M3-as autópálya felől az Árpád hídon át Budára.
Az új KRESZ szigorításokat hozhat az elektromos rollerek és kerékpárok használatában. A biztosítás nélküli járművek kitiltása mellett az iskolákban is oktatnák a közlekedési alapismereteket, hogy a fiatalok biztonságosan vehessenek részt a forgalomban.
Farkas Károly, a Magyar Autóklub Közép-Dunántúli Regionális Szervezetének elnöke szerint biztosítatlan jármű nem közlekedhet közúton – ezt hangsúlyozta az új KRESZ bevezetése előtt a kemma.hu-nak. Elmondta, hogy az elektromos rollerek, elektromos kerékpárok és segédmotor-kerékpárok regisztrációja és biztosítási kötelezettsége fontos szerepet kap az új KRESZ-ben. Úgy látja, biztosítatlan járművek számára tilos lesz a közlekedés.
Fontosnak tartja továbbá, hogy mivel sok fiatal használ elektromos eszközöket, az iskolákban szükséges lenne közlekedési alapismereteket oktatni, hiszen jelenleg a rolleresek, kerékpárosok és segédmotorosok számára nincs kötelező KRESZ-oktatás, mégis részt vesznek a forgalomban.
Várhatóan az eszközök használatát életkor helyett inkább ismeretekhez kötik, de felmerült az is, hogy 14 év alatt ezeket az eszközöket ne lehessen közúton használni – mondta Farkas, aki szerint az új KRESZ akár 2025. január 1-jétől életbe léphet. Korábban a 16 éves korhatár került szóba az e-rollerek esetében.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.









Sebességről fogalmuk sincsen még egy versenykerékpár 40km/h-val halad a rakparton az emberek között biztosítás nélkül és nem bírom utol érni a normál max 25km/h-ás rollerrell nem probléma.
Meg keverik a bérelt rolleres alkoholistákkal a bulinegyedből akik 2-en utaznak 1 rollerrel és csak a szórakozás kedvéért indultak útnak miközben lehet pár kocsit is összetörtek.
Várom amúgy hogy igazságos alapon holnaptól már a biciklisták is fizessenek adót meg jogosítvány is kelljen de komolyan még mit találtok ki?
Annyira sok baleset nem történt hogy indokolt legyen ez a túlkapás.Mert még mindig a gyorshajtás az elsődleges baleset okozója és az már pedig nem 50km/h-ás sebesség alatt történt nagy okosok talán gondolkodni is kéne meg utánajárni mi miért történik.
A városban nem tartják be a sebesség korlátozást ez a nagy probléma meg az is hogy ha valaki 60 vagy többel hajt semmi esélyt nem ad a keresztben közlekedőknek sőt még az 50km/h is túl sok nincs idő elkerülni egy véletlen balesetet. Ha holnaptól 30 lenne a sebesség korlátozás akkor is sokan legalább+10-el többel mennének.
Meglehet nézni régen nem volt semmi probléma mindeki toleráns volt a forgalomban mert nem életveszélyesen közlekedett. https://youtu.be/sHkc83XA2dY?si=j0hcT7VViaH33nr8
Bőven elég volna 30km/h itt Budapesten a belvárosban máris nem volna dugó meg kereszteződésben tolongás mert mindenkinek volna ideje elengedni a másikat meg nem kéne lámpa sem.
Na de így ahogy a sok fejveszett intoleráns barom rohan a következő piros lámpához a 60km/h sem tartják be itt a Budapesti forgalomban.