A Tesla Model Y már elérte az 500 darabos igényelt mennyiséget a céges elektromos autók pályázatán,
Az új KRESZ szigorításokat hozhat az elektromos rollerek és kerékpárok használatában. A biztosítás nélküli járművek kitiltása mellett az iskolákban is oktatnák a közlekedési alapismereteket, hogy a fiatalok biztonságosan vehessenek részt a forgalomban.
Farkas Károly, a Magyar Autóklub Közép-Dunántúli Regionális Szervezetének elnöke szerint biztosítatlan jármű nem közlekedhet közúton – ezt hangsúlyozta az új KRESZ bevezetése előtt a kemma.hu-nak. Elmondta, hogy az elektromos rollerek, elektromos kerékpárok és segédmotor-kerékpárok regisztrációja és biztosítási kötelezettsége fontos szerepet kap az új KRESZ-ben. Úgy látja, biztosítatlan járművek számára tilos lesz a közlekedés.
Fontosnak tartja továbbá, hogy mivel sok fiatal használ elektromos eszközöket, az iskolákban szükséges lenne közlekedési alapismereteket oktatni, hiszen jelenleg a rolleresek, kerékpárosok és segédmotorosok számára nincs kötelező KRESZ-oktatás, mégis részt vesznek a forgalomban.
Várhatóan az eszközök használatát életkor helyett inkább ismeretekhez kötik, de felmerült az is, hogy 14 év alatt ezeket az eszközöket ne lehessen közúton használni – mondta Farkas, aki szerint az új KRESZ akár 2025. január 1-jétől életbe léphet. Korábban a 16 éves korhatár került szóba az e-rollerek esetében.
Őrületes lendületben a kínai BYD: lenyomták a Fordot és a Hondát, retteghetnek az európai gyártók is
Kína vezető elektromosjármű-gyártója, a BYD piaci részesedést nyert, miközben a világ legnagyobb autópiaca 2024 leggyorsabban növekvő hónapját produkálta.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Mennyire ismered a lakás-előtakarékossági lehetőségeket?
Mire fordítanád szívesen a lakás-előtakarékossági szerződésed?
-
A digitalizáció és az együttműködés lehet a KKV-k túlélésének egyik kulcsa 2025-ben
A Billingo kollaborációs programmal hívja fel a figyelmet a vállalkozói összefogás előnyeire.
-
Mire használnád a lakástakarék-megtakarításodat?
Milyen szempontok fontosak egy megtakarítás kiválasztásánál?
-
Karácsonyi bevásárlás? Nézzük, milyen akciók lesznek a Lidlben
Az áruházlánc akciós kínálata az ünnepi menüre fókuszál.
-
Így védheted ki a legdurvább pénzügyi átveréseket: az OTP Bank szakértője válaszol
Bényi Mónikát, a Csaláskezelési osztály vezetőjét kérdeztük.
-
Felújítanál vagy vásárolnál a lakástakarékodból?
Mire költenéd a lakásszámládat?
-
Végre fellélegezhetnek a kisvállalkozók? Ez vár rájuk 2025-ben
Az OTP Bank elemzői mérsékelt javulást várnak.
-
Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya (x)
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van.
-
Az ASUS újdonsága tökéletes üzleti partnered lesz (x)
A munkaerőpiac digitalizációjának gyors ütemében a mesterséges intelligencia megjelenése új korszakot nyitott.
Sebességről fogalmuk sincsen még egy versenykerékpár 40km/h-val halad a rakparton az emberek között biztosítás nélkül és nem bírom utol érni a normál max 25km/h-ás rollerrell nem probléma.
Meg keverik a bérelt rolleres alkoholistákkal a bulinegyedből akik 2-en utaznak 1 rollerrel és csak a szórakozás kedvéért indultak útnak miközben lehet pár kocsit is összetörtek.
Várom amúgy hogy igazságos alapon holnaptól már a biciklisták is fizessenek adót meg jogosítvány is kelljen de komolyan még mit találtok ki?
Annyira sok baleset nem történt hogy indokolt legyen ez a túlkapás.Mert még mindig a gyorshajtás az elsődleges baleset okozója és az már pedig nem 50km/h-ás sebesség alatt történt nagy okosok talán gondolkodni is kéne meg utánajárni mi miért történik.
A városban nem tartják be a sebesség korlátozást ez a nagy probléma meg az is hogy ha valaki 60 vagy többel hajt semmi esélyt nem ad a keresztben közlekedőknek sőt még az 50km/h is túl sok nincs idő elkerülni egy véletlen balesetet. Ha holnaptól 30 lenne a sebesség korlátozás akkor is sokan legalább+10-el többel mennének.
Meglehet nézni régen nem volt semmi probléma mindeki toleráns volt a forgalomban mert nem életveszélyesen közlekedett. https://youtu.be/sHkc83XA2dY?si=j0hcT7VViaH33nr8
Bőven elég volna 30km/h itt Budapesten a belvárosban máris nem volna dugó meg kereszteződésben tolongás mert mindenkinek volna ideje elengedni a másikat meg nem kéne lámpa sem.
Na de így ahogy a sok fejveszett intoleráns barom rohan a következő piros lámpához a 60km/h sem tartják be itt a Budapesti forgalomban.