Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
A betegek 2018. július 30 - augusztus 31. között vihetik vissza a gyógyszertárakba a forgalomból kivont gyógyszereket, a patikák betegenként maximum 2 db, bontatlan, lejárati időn belüli doboz visszavételére kötelesek.
Ahogy arról beszámoltunk, összesen 27 vérnyomáscsökkentő készítményt vontak ki a forgalomból, mert egy kínai gyártó által előállított valsartan nevű hatóanyagban szennyező anyagot találtak.
Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet közleménye szerint a betegek 2018. július 30. és augusztus 31. között vihetik vissza a gyógyszertárakba a forgalomból kivont gyógyszereket, a patikák betegenként maximum 2 darab bontatlan, lejárati időn belüli doboz visszavételére kötelesek - írja az Index.
Nem lesz viszont zökkenőmentes a betegek számára egy új készítményre való átállás. Erről kedden a Népszava írt. A cikkből kiderül, az orvosok megkezdték a betegek átállítását a forgalomból kivont készítményekről, azonos hatóanyaggal 24 szer kapható a patikákban, de van ahol már ezeket sem kapni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








