Az új elnök komoly kihívásokkal néz szembe a mélyülő gazdasági visszaesés és a globális kereskedelmi háború miatt.

Még azt sem tudni, mennyiért lehet majd meggyet kapni, komoly problémákkal néz szembe az ágazat.
Bár elindult a meggyszezon, a feldolgozásban és a gyümölcs méretében is gondok vannak - írja az Index. A szakértő elmondta, hogy az átvételi ár egyelőre csalódást kelt.
Egyelőre kérdéses, hogy milyen árakkal folytatódik a múlt héten szerdán elindult hazai ipari meggyszezon. A nagyobb, professzionális árutermelő ültetvényeken ekkor indult meg az érdi bőtermő fajta szürete. A valós termelői költségeket hűen reprezentáló kilogrammonkénti 280–300 forintos vagy afölötti árvárakozásokkal szemben 220–240 forintos ajánlatokkal szembesültek a termelők
mondta el a lapnak Takács Ferenc, a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet alelnöke.
A lap megjegyzi azt is, hogy az orosz-ukrán háború és a globális inflációs helyzet spórolásra készteti az embereket, és ez így van a meggy legnagyobb felvevőpiacának számító Németországban is. Hazánk a meggyexportban kiemelkedő szereplőnek számít Európában, évente 60-65 millió üveg konzervmeggyet visz ki külföldre, így az európai exportbevétel 60 százalékát magyarok teszik zsebre ebben a szegmensben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


