1150 forint a legdrágább cigi.

Tavaly januárban 38,3 millió szál hevítésre szánt dohányterméket értékesítettek, idén augusztusban már ennek közel a négyszeresét, 144,3 millió szálat - írja a 24.hu.
2020 januárja óta a négyszeresére emelkedett a hevítésre szánt dohánytermékek havi értékesítése Magyarországon, derül ki a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nzrt. adataiból. A portál által kikért statisztikák szerint hónapról hónapra nő az eladott, hevítésre szánt eszközök száma is, miközben a hagyományos cigaretták piaca zsugorodik.
Az új technológia a 2010-es évek közepe óta ismert, hazánkban 2018-2019-ben robbant be, és a statisztikai adatok szerint népszerűsége azóta szárnyal. A Nemzeti Dohánykereskedelmi Nzrt. adataiból kitűnik, hogyamíg tavaly januárban 38,3 millió szál hevítésre szánt dohányterméket értékesítettek, úgy 2021 augusztusában már ennek közel négyszeresét, 144,3 millió szálat. Az emelkedés tehát látványos és éves összevetésben is szembetűnő - írja a lap, hiszen 2020-ban összesen adtak el annyi (802 millió szál) hevítésre szánt dohányterméket, mint 2021-ben júliusig bezárólag (804 millió szál), tehát valamivel több mint fél év alatt.
Ami pedig a tradicionális értelemben vett cigarettát illeti, ott az értékesítési tendencia egyértelműen csökkenő. És ez a csökkenés érint mind a klasszikus, dobozos cigarettát, illetve a sodrást és töltést is. Ha tehát ez a tendencia folytatódik, akkor akár pár éven belül is utolérheti a hevítéses dohánytermékeket fogyasztók aránya a cigarettázókét - írják.

Lavinát indít el a Lidl mennyiségi korlátozása? Vallottak a boltláncok: erre számíthatnak a vásárlók
A Lidl nem rég bejelentette, hogy több, piaci áron kapható termékükre is korlátozásokat vezet be. De ez vajon általános, vagy csak egy egyszeri alkalom?
A 6-18 éves fiatalok mintegy heti 8 órát töltenek játékkal, a magyar gyerekek pedig mintegy 76 százaléka ezzel tölti a szabadidejét.
A startolásnál a magyarok mindössze 10-15 százaléka ismerte a közösségi finanszírozás lényegét, és sokan még mindig összekeverik ezt a fajta támogatást a jótékonykodással.
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
A szorongás nem alaptalan, hiszen Magyarország évek óta rosszul szerepel a rákkal kapcsolatos halálozási listákon.
-
50 milliárdos rebranding folyamat zajlik a Penny-nél
A nehéz helyzetben is hosszú távra tervez az üzletlánc - a társ-ügyvezetőket kérdeztük.
-
5 érv amellett, hogy vásárlóként miért válaszd a közösségi finanszírozást (x)
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
- Vádat emeltek a férfi ellen, aki nem ápolta nagymamáját
- Kamatemeléssel próbálja megállítani a forint gyengülését a nemzeti bank - a nap hírei
- Egymillió ukrán szerez harci tapasztalatokat
- Mol-INA ügy: megszólalt a horvát kormányfő
- Már biztos: nem egyszerű visszaépíteni a csontokat űrutazás után
- Egy labdarúgó se menjen oda!
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


