A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Ma már a legtöbb ember sehová nem indul el a telefonja nélkül. Nem meglepő tehát, hogy a Lidl, reagálva a vásárlói szokásokra, előrukkolt egy alkalmazással, amely tulajdonképpen egy digitális hűségprogram. Utánajártunk, mégis mi alapján kerül be a kedvezményes termékek közé egy-egy árucikk, hogy mégis milyen szolgáltatások érhetők el az alkalmazáson belül és hogy mennyire személyre szabottak vajon a vásárlói kedvezmények.
A mobiltelefon ma már a mindennapi tevékenységek elengedhetetlen kelléke, épp ezért nem váratlan az sem, hogy a Lidl Magyarország előállt egy alkalmazással, amely tulajdonképpen nem más, mint egy digitális hűségprogram, amely minden vásárlás alkalmával kizárólagos kedvezményt nyújt a vásárlóknak.
„Az applikációt rendszeresen használók olyan ajánlatokat is kapnak, amelyek személyre szabottak, vagyis kifejezetten az adott vásárló vásárlási szokásaihoz igazodik. Például egy vegetáriánus számára a Lidl Plus információkat, illetve különleges ajánlatokat kínál kimondottan vegetáriánus termékekről. Vagy például olyan ajánlatot kap a vásárló, amit abban az áruházban érvényesíthet, melyet kedvenc üzletként jelölt meg” – közölte megkeresésünkre a diszkontlánc.
Az alkalmazásban a hetente megújuló százalékos vagy fix összegű digitális kuponok és exkluzív ajánlatok mellett olyan szolgáltatások érhetők el, mint az üzletkereső, a nyitva tartás, vagy épp az akciós újságok digitális változata.
Ezen felül a felhasználók minden vásárlás után egy digitális nyereménykártyát kapnak, mely további kedvezményeket biztosít számukra
– tudtuk meg a Lidltől. A Lidl Plus platformon a teljes bevásárlás tételesen megtekinthető a digitális nyugtán, mely megkönnyíti a háztartás költségvetésének nyomon követését is.
Az alkalmazást folyamatosan fejlesztik, a cél az, hogy minél jobban és gyorsabban tudjon a diszkontlánc reagálni a vásárlói igényekre.
Hogy az applikációra nagy az igény, jól mutatja, hogy az elmúlt két hétben a Google Play Store Toplistáján az első helyen szerepel, az App Store-ban pedig a második legnépszerűbb alkalmazásnak számít.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján