A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Két konténernyi veszélyes karácsonyi égőt tartóztatott fel a vámhatáron a piacfelügyelet. A laboratóriumi vizsgálaton további 32 féle, kereskedelmi forgalomban kapható díszvilágítási füzér és dekorációs célú világítástechnikai termék bukott meg - írja lapunkhoz eljuttatott közleményében az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).
Kiemelik: van olyan izzósor, amely akár hat-hét szempontból is alkalmatlan a biztonságos használatra. Ezért a tárca emberei idén 57 különböző fajtájú díszvilágítási füzér és dekorációs világítás ellenőrzését és laboratóriumi vizsgálatát végezték el. Jó hír, hogy a tavalyi 15 százalékkal szemben 2020-ban a gyártmányok több mint harmada felelt meg az előírásoknak.
Hangsúlyozzák: az országhatáron feltartóztatott több mint 64 ezer darab fényfüzér kivétel nélkül áramütés- és/vagy tűzveszélyesnek bizonyult. A kifogásolt termékek esetében többnyire nemcsak egyetlen hiba fordult elő, hanem akár hat-hét is. A legjellemzőbb esetben a vezetékeket nem rögzítették megfelelően a központi egységbe, így azokat kisgyermekek is könnyen kihúzhatják, kicsavarhatják.
Gyakran ajánlottak kültéri használatra olyan füzéreket, amelyeket nem láttak el beázás elleni védelemmel. De megesett az is, hogy amerikai csatlakozódugóval szerelt tápegységet tartalmazott a csomag. A feltárt hiányosságok áramütést vagy tüzet okozhatnak, így életveszélyesek. A veszélyes villogókról szóló lista IDE kattintva érhető el (letölthető pdf).
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








