A kínai eredetű Temu online piactér működési modellje gyökeresen megváltozhat az Európai Unió tervezett vámszabály-módosításai miatt.
Az első közel két hónap eredményei alapján a vártnál is jobban alakulnak az e-matrica-bevételek - írja a Világgazdaság.
A vártnál is jobban alakulnak az e-matrica bevételek, legalábbis ez mondható el az első közel két hónap eredményei alapján - mondta Kibédi-Varga Lajos, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. szóvivője.Több százezer új felhasználó jelent meg a rendszerben, ők azok, akik korábban alsóbbrendű utakon közlekedtek, de a tavalyi díjrendelet-módosítás nyomán elkezdték használni a gyorsforgalmi utakat.
Idén február 25-ig 2,373 millió e-matricát értékesítettek, ami csaknem 12 százalékos gyarapodás az előző év hasonló időszakához képest. A legnagyobb növekedés a megyei vignettáknál figyelhető meg: csaknem 22 százalékkal többet, mintegy 983 ezret adtak el idén az első két hónapban. A második legtöbbet a hetijegyekből értékesített a NÚSZ, ezek száma megközelítette a 938 ezret, harmadik helyen pedig az éves matricák végeztek: február 25-ig több mint 297 ezer fogyott belőlük.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








