Különösen a 10-14 évesek a veszélyeztetettek.
Miután a Közbeszerzési Döntőbizottság hétfőn megszüntette a vesztes Enterprise Communications Magyarország Kft. által kezdeményezett jogorvoslati eljárást, a nyertes M&S Informatikai Zrt. megkezdheti az egységes segélyhívó rendszer infokommunikációs alrendszerének kiépítését - közölte a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
A nyertes cég feladata lesz, hogy olyan európai színvonalú, komplex infokommunikációs rendszert építsen ki, amelynek eredményeképpen - más európai országokhoz hasonlóan - a segítségnyújtás folyamata egyszerűbbé válik és gyorsabb lesz - áll a közleményben.
A 112-es segélyhívószám már 1999 óta működik Magyarországon, ingyenesen hívható vezetékes vagy mobiltelefonról. Azonban a bevezetése óta "csak" egy háttér-infrastruktúra nélküli, telefonos szolgáltatás volt.
A tervezett új segélyhívó rendszer valós idejű adat- és hangkapcsolatot (telefon, eCall, SMS, MMS, internet stb.) biztosít majd a lakosság, a készenléti szervek érintett szereplői - az irányítók és a végrehajtók - között.
A közbeszerzési eljárás elhúzódása miatt a kormány még egy decemberi határozatában ez év március 31-ről, december 31-re módosította az egységes segélyhívó rendszer kiépítésének határidejét.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


