A regisztrált dinnyetermelők teljes körű ellenőrzését rendelte el mától a vidékfejlesztési miniszter. Az intézkedés a csalók kiszűrésére irányul. Országszerte előfordul ugyanis, hogy a kereskedők hazai termékként árulják a dinnyét, holott nálunk még be sem érett - írja a Magyar Hírlap.
A tavalyi rendhez hasonlóan idén ismét lehet a városközpontokban, forgalmas helyeken dinnyét venni. A kijelölt területeken csak olyan termelők árusíthanak, akik őstermelői igazolvánnyal rendelkeznek. A csalások kíszűrésére ugyanakkor előzetes ellenőrzésekre van szükség.
Idén egyébként - az időjárási anomáliák ellenére - kiváló minőségű lesz a dinnyetermés, a főszezonban, július második felében hetven-nyolcvan forintos kilogrammonkénti árra számíthatunk. A hazai igényeket teljes egészében ki tudják elégíteni a termelők, és az európai uniós piacra is jut majd a magyar áruból. Ugyanakkor továbbra is harcolni kell a nepperek ellen. Sokan még mindig Romániából és Macedóniából hoznak be rossz minőségű dinnyét, majd azt magyar termékként értékesítik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








