Kilenc és fél év működés után végleg lehúzta a rolót Zalaegerszeg egyik legismertebb alternatív kultúrkocsmája, a Club PopUp Underground.
Az első vásárlók megszerzése nem megy mindenkinek könnyen, pedig vannak működő megoldások. Aki a közösségi finanszírozást választja üzleti ötlete tesztelésére, annak a Brancskozosseg.hu ezentúl nem csak a platformot biztosítja, de a kampány során végig fogja a kezét, legyen szó az adatlap kitöltéséről, kampányvezetésről, -felépítésről, marketingtervezésről és -kivitelezésről. Bemutatjuk a Brancskozosseg.hu új kampánytámogató csomagjait!
A Brancskozosseg.hu egy olyan online felület, ami összeköti az ötletgazdákat és a vásárlókat, megteremtve ezzel a jutalomalapú közösségi finanszírozás piacát. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók valamilyen exkluzív terméket, szolgáltatást kapnak a pénzükért cserébe. Nem adakoznak, hanem egy új termékre, szolgáltatásra fizetnek elő, amit a kampánygazda akkor teljesít, ha sikerrel zárul a kampánya. (Amennyiben nem éri el a kitűzött kampánycélt, úgy a vásárló hiánytalanul visszakapja a pénzét.)
Az első vásárlók megszerzése nem mindenkinek megy könnyen, a Brancsközösség szakértői 1000-nél is több kampányötletet tanulmányozva azt tapasztalták, hogy sok esetben az az akadálya egy projekt elindulásnak, hogy kampánygazdáknál hiányoznak az alapvető marketingismeretek.
A platform szakemberei erre dolgozták ki a Brancs+ csomagokat, amelyekkel azok is sikerrel építhetik fel saját üzleti ötletükre a közösségi finanszírozási kampányt, akik a termékük vagy szolgáltatásuk kicsiszolásában kiválóak, de a marketingben, a kampánystratégiában és -vezetésben kevésbe jártasak.
A Brancs új csomagjai segítenek pontosan megtervezni a kampányútvonalat, elérni a potenciális vásárlókat, emellett szakértői tanácsokkal és exkluzív anyagokkal látják el a kampánygazdákat.
A Brancs Professional teljes körű támogatást nyújt, beleértve a Brancs adatlap elkészítését, marketing támogatást és üzleti tanácsadást. Személyes konzultációkkal és szakértői segítséggel biztosítja, hogy az ötlet sikeres legyen.
A Brancs+ pedig előre elkészített sablonokkal, részletes tréningekkel és útmutatókkal támogatja a kampányok elindítását és menedzselését. Ez a csomag azoknak ideális, akik önállóan szeretnék kezelni projektjeiket.
Van egy jó üzleti ötleted?
Vágj bele most, és ismerd meg a Brancskozosseg.hu új kampánytámogató csomagjait!
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








