Kilenc és fél év működés után végleg lehúzta a rolót Zalaegerszeg egyik legismertebb alternatív kultúrkocsmája, a Club PopUp Underground.
Az első vásárlók megszerzése nem megy mindenkinek könnyen, pedig vannak működő megoldások. Aki a közösségi finanszírozást választja üzleti ötlete tesztelésére, annak a Brancskozosseg.hu ezentúl nem csak a platformot biztosítja, de a kampány során végig fogja a kezét, legyen szó az adatlap kitöltéséről, kampányvezetésről, -felépítésről, marketingtervezésről és -kivitelezésről. Bemutatjuk a Brancskozosseg.hu új kampánytámogató csomagjait!
A Brancskozosseg.hu egy olyan online felület, ami összeköti az ötletgazdákat és a vásárlókat, megteremtve ezzel a jutalomalapú közösségi finanszírozás piacát. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók valamilyen exkluzív terméket, szolgáltatást kapnak a pénzükért cserébe. Nem adakoznak, hanem egy új termékre, szolgáltatásra fizetnek elő, amit a kampánygazda akkor teljesít, ha sikerrel zárul a kampánya. (Amennyiben nem éri el a kitűzött kampánycélt, úgy a vásárló hiánytalanul visszakapja a pénzét.)
Az első vásárlók megszerzése nem mindenkinek megy könnyen, a Brancsközösség szakértői 1000-nél is több kampányötletet tanulmányozva azt tapasztalták, hogy sok esetben az az akadálya egy projekt elindulásnak, hogy kampánygazdáknál hiányoznak az alapvető marketingismeretek.
A platform szakemberei erre dolgozták ki a Brancs+ csomagokat, amelyekkel azok is sikerrel építhetik fel saját üzleti ötletükre a közösségi finanszírozási kampányt, akik a termékük vagy szolgáltatásuk kicsiszolásában kiválóak, de a marketingben, a kampánystratégiában és -vezetésben kevésbe jártasak.
A Brancs új csomagjai segítenek pontosan megtervezni a kampányútvonalat, elérni a potenciális vásárlókat, emellett szakértői tanácsokkal és exkluzív anyagokkal látják el a kampánygazdákat.
A Brancs Professional teljes körű támogatást nyújt, beleértve a Brancs adatlap elkészítését, marketing támogatást és üzleti tanácsadást. Személyes konzultációkkal és szakértői segítséggel biztosítja, hogy az ötlet sikeres legyen.
A Brancs+ pedig előre elkészített sablonokkal, részletes tréningekkel és útmutatókkal támogatja a kampányok elindítását és menedzselését. Ez a csomag azoknak ideális, akik önállóan szeretnék kezelni projektjeiket.
Van egy jó üzleti ötleted?
Vágj bele most, és ismerd meg a Brancskozosseg.hu új kampánytámogató csomagjait!
(x)
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








