Hazatért Londonból, hogy megvalósítsa álmait.

Megreformálja a divatipart két magyar fiatal: ez lehet a legnagyobb trend most a home officeban
Két vidéki fiatal, Juhász Dorottya és Horváth Anna Borbála olyan otthon és utcán egyaránt hordható szetteket terveznek, amiket melegítő helyett is bevethetünk, de rohanós napokon is kényelmes hordani. De miért épp a Covid-járvány kellős közepén vág bele két fiatal egy vállalkozásba? Mik az első tapasztalatok? Vidékiként hogyan lehet betörni a hazai divatszakmába, hogyan tudják felvenni a versenyt a konfekcióval; ki bírja egyáltalán kifizetni ezeket az egyedi darabokat?
Az interjú a két fiatal vállalkozóval a HelloVidék oldalán olvasható.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Az őszi kínai pártkongresszus miatt nem indul be a globális gazdaság
- Gyökeresen megváltoztak az online vásárlási szokások
- Mintha valami baj lenne a hazai sörpiacon
- El Clásicót megnyerve jutott döntőbe Hanga Ádám Real Madridja az Euroligában
- Megszűnik Pálinkás József pártja
- Závecz: tisztábbnak és egyenlőbbnek tűnt az idei választás
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


