Nem csökkent a Vörösmarty téren megrendezett karácsonyi vásár népszerűsége a válság ellenére sem, sőt az idén akár többen is kereshetik fel, mint a tavalyi évben, a szervezők legalább 600 ezer látogatóra számítanak. Az idén az árusoknak 400-700 ezer forintot kell fizetniük a bérelt területeik után, az összeg természetesen a hely nagyságától illetve az elhelyezkedéstől függ. Az árusítók között azonban erős a verseny a helyek megszerzésért, a nagy érdeklődés ellenére azonban a vásár területe nem növelhető, már így is maximális kitölti a Vörösmarty teret.
Úgy tűnik a korábbi, s különösen a tavalyi siker meghozta az eredményt a Vörösmarty téren megrendezésre kerülő karácsonyi vásárnak. A nemzetközi elismerés hatására a világ számos pontján tanulták meg az emberek Budapest nevét, mint lehetséges, csalogató úticélpont advent idején.
Bár tavaly még sokan attól tartottak, hogy a gazdasági válság és a turisztikai visszaesés hatására zuhanó látogatószámmal találhatjuk magunkat szemben az idén, ez szerencsére nem így lett. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az elmúlt hétvégék során a téren gyűrűző tömegek. Bár a látogatók pontos számát nagyon nehéz megbecsülni, a vásárt szervező BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Nonprofit Kft. ügyvezetője, Fekete László szerint a tavalyi 600 ezres látogatószámot nagy valószínűség szerint idén is elérik, sőt akár meg is haladják. Történik mindez annak ellenére, hogy a turizmus terén valóban érzékelhető a visszaesés Budapesten, bár ennek mértéke hónapról hónapra csökkent, jelenleg már százalékban csupán egy számjegyű.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre