Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
A hajnal óta fennálló informatikai hiba világszerte a repülőtereken és egyes bankokban is tömeges leállásokat okoz. A légitársaságok is problémákat jelentettek: sok járat nem közlekedik; leállt többek között a Delta Airlines és az American Airlines is. A Budapest Airport pénteken délelőtt közölte: az Eurowings, Ryanair, Turkish Airlines és Wizz Air járatait érinti a hiba. Több légitársaság manuálisan végzi az utasfelvételt. A Wizz Air közölte: jelenleg nem elérhető weboldala és mobilalkalmazása sem; továbbá foglalási rendszerük sem működik.
Péntek reggel egy informatikai hiba világszerte tömeges leállásokat okozott reptereken és vasúttársaságoknál. A budapesti reptéren is fennakadást okozott ez a globális probléma. A Budapest Airport közlése szerint az utasfelvételt manuálisan végzik. A Telex tudósítójának elmondták, hogy ez azt jelenti: kézzel írnak mindent a beszállókártyára, ami nagyjából három perccel hosszabbítja meg a beszállást az online check-inhez képest. A reptér 2A termináljának két információs pultjánál gigantikus sorok álltak, A 2B terminálon már masszív tömeg fogadta az érkezőket, de minden járat zöld volt az információs táblákon; járattörléseket nem jeleztek akkor épp. Az utasok késésekkel számoltak.
A hajnal óta fennálló informatikai hiba világszerte repülőtereken és bankokban is tömeges leállásokat okoz. A légitársaságok is problémákat jelentettek: sok járat nem közlekedik; leállt többek között a Delta Airlines és az American Airlines is.
A Budapest Airport pénteken délelőtt közölte: az Eurowings, Ryanair, Turkish Airlines és Wizz Air járatait érinti a hiba. Több légitársaság manuálisan végzi az utasfelvételt. A Wizz Air közölte: jelenleg nem elérhető weboldala és mobilalkalmazása sem; továbbá foglalási rendszerük sem működik.
A Budapest Airport hangosbemondón keresztül tájékoztatja az utasokat; vizet biztosítanak nekik.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







